مکمل بنزین
گوناگونخبر

رولز رویس: شاسی بلند ما از بنتلی بنتایگا نیز بهتر خواهد بود!

بنتلی چندی پیش از لوکس‌ترین  شاسی بلند جهان رونمایی کرد. اما هوا همیشه برای این کمپانی آفتابی نخواهند ماند و رقیب قدرتمندش، رولز رویس، به گفته خودش می‌خواهد شاسی بلندی قدرتمند‌تر را به میدان بفرستد.

roller-suv-spy-2_653

مدیر رولز رویس می‌گوید:

SUV بنتلی شماره دو خواهد بود؛ رولز رویس بهترین در جهان است و وقتی مدل جدید بیاید، باز هم این رویه را ادامه خواهد داد. ما یک ماشین فوق‌العاده را معرفی خواهیم کرد که برگ برنده رولز رویس خواهد بود.

حاصل اینکه بی‌ام‌و مالک رولز رویز است، اینجا نمایان می‌شود که این دو شرکت با هم همکاری خواهند کرد و رولز رویز از تکنولوژیهای شاسی بلند آینده بی‌ام‌و X7، در شاسی بلندش استفاده خواهد کرد. هرچند همچنان از شاسی جدید آلومینیومی رولز رویز در این ماشین استفاده خواهد شد که به مقدار قابل توجهی وزن را کاهش می‌دهد. این SUV بلندترین خودروی رولز رویز خواهد بود ولی فاصله زیادی از سطح زمین نخواهد داشت و نمی‌توان از آن توقع ارائه قابلیت‌های آفرود را داشته باشیم.

roller-suv-spy-4_653
تصاویر جاسوسی از نسخه اولیه شاسی بلند رولز رویز

اما به سراغ مشخصات فنی می‌رویم. یک موتور V12 در زیر کاپوت به آرامی و با وقار غرش خواهد کرد. البته این امکان نیز وجود دارد که برای اولین بار، این لوکس ساز از موتور الکتریکی در کنار موتور دیزلی نیز استفاده کند؛ چراکه رولز رویز حساب ویژه‌ای بر روی بازار چین کرده است و وقتی قوانین سخت گیرانه برای جلوگیری از تولید گازهای گلخانه‌ای در این کشور وضع بشوند، یک ماشین هیبریدی بهترین گزینه خواهد بود.

roller-suv-spy-6_653
تصاویر جاسوسی از نسخه اولیه شاسی بلند رولز رویز

هرچند به این زودی‌ها شاهد شاسی بلند این برند نخواهیم بود و آن طور که قول داده شده، تا سال ۲۰۱۸ این ماشین معرفی خواهد شد، اما قطعا این صبر برای لوکس پسندان ارزشمند خواهد بود. در همین زمان‌ها X7 نیز معرفی خواهد شد و یک جنگ تمام عیار شاسی بلندها در لوکس‌ها و بالارده‌ها را شاهد خواهیم بود.

منبع: leftlanenews

مهدی مهدیخانی

علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و به خصوص خودروها. امیدوارم از مطالب چرخان لذت ببرید.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

    1. ارتفاع ماشین فقط بیش‌تره. البته نسخه نهاییش اینجوری احتمالا نخواهد موند. به سایز درهای عقب دقت کنید میبینید خیلی کوچیکه

  1. این کجاش شاسی بلنده ؟
    این رولز رویس فانتومه …
    ضمنا رولز رولز نیست …. رولز رویس هسته …..
    عجب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا