مکمل بنزین
گوناگونخبر

رانندگی آسان در میان برف با پکیج برف روب جدید نیسان!

آیا از رانندگی در مسیرهای همیشگی در زمستان سختی که پیش رو داریم قطع امید کرده‌اید؟ شاید کمپانی نیسان راه چاره‌ای برای شما داشته باشد. این کمپانی، پیکاپ تیتان  XD خود را به یک پکیج آزمایشی برف روب مجهز نموده که از وجود فنرهای قدرتمند و مستحکمی برای اتصال برف روبهای پنج تولیدکننده ممتاز برف روب بهره می‌برد.

پاییز امسال، این پکیج برفروب در مدل‌های XD Single Cab, King Cab و Crew Cab و سریهای SV و S در دسترس خواهد بود. همچنین، این پکیج با برف روب شرکت‌های Boss, Fisher, Meyer, SnowEx و Western نیز قابل تطبیق است. همچنین این پکیج، ظرفیت وزن کل محور جلوی خودرو را در حدود 260 کیلوگرم افزایش می‌دهد، که باعث می‌شود وزن کل خودرو از 1961 به 2222 کیلوگرم برسد و این افزایش وزن، اجازه می‌دهد تا تجهیزات جانبی برف روب تا وزن 356 کیلوگرم بر روی  XD Crew Cab کلاس s نصب شود.

لکن این پکیج برف روب را تنها می‌توان با موتور گازسوز 8 سیلندر سفارش داد و خریداران مدل‌های دارای این پکیج نمی‌توانند از گشتاور 752 نیوتن- متری موتور دیزلی بهره ببرند. بااین حال، این موتور گازسوز 5.6 لیتری نیز قادر است توان 390 اسب بخار و گشتاور 534 نیوتن-متر را تولید نماید.

معاون بخش LCV و کامیون‌های شرکت نیسان در آمریکای شمالی، در این خصوص بیان داشت: در سال‌های اخیر، بارش برف بیش از حد متوسط بوده و پیشبینی‌ها نشان می‌دهد که امسال نیز برف سهمگینی خواهیم داشت، لذا این امر موید وجود فرصت تازهای برای ارتقا و تکمیل ناوگان برف روب ماست. در این راستا پیکاپ تیتان  XD در پاییز امسال با پکیج برف‌روبش، آماده فروش خواهد بود.

البته هنوز کمپانی نیسان چیزی در خصوص میزان افزایش قیمت انواع مدل‌های نیسان تیتان   نظیر مدل S King Cab 4×2،King Cab 4×2 و یا XD Pro-4X King Cab 4×4 عنوان ننموده است.

 

پویا موسوی

در بهار سال ۹۶ به چرخان پیوسته‌ام و عاشق هیولاهای کلاسیک امریکایی و موتورهای کاربراتوری پر سر و صداشون هستم ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا