مکمل بنزین
گوناگونخبر

شایعه: نام برنامه جرمی کلارکسون و آمازون Gear Knob خواهد بود!

بعد از قضیه درگیری جرمی کلارکسون با یکی از تهیه کنندگان تاپ گیر و در نهایت اخراج وی از این برنامه، دو مجری دیگر یعنی ریچارد هموند و جیمز می نیز از یکی از پرطرفدارترین برنامه‌های تلویزیونی خارج شدند. اما بعد از این جریانات، همه طرفدارن این سه نفر و رسانه‌ها به دنبال آن بودند تا بفهمند که مقصد بعدی کجا خواهد بود.

بسیاری شانس زیادی را به نتفلیکس می‌دادند که از این فرصت استفاده کرده و با این سه مجری، برنامه‌ای به نام House of Cars (همانند نام یکی از سریال‌های نتفلیکس با نام House of Cards) را در این شبکه استریم ویدئویی بنا کنند. در حالی که همه منتظر رسمی شدن این خبر بودند، به ناگاه از گوشه‌ای دیگر از آمریکا خبر رسید که آمازون با مبلغ گزاف ۲۵۰ میلیون دلاری این سه مجری را به خدمت خود در آورده است و چند ماه دیگر این برنامه در شبکه استریم این کمپانی پخش خواهد شد.

Clarkson Hammond & May 2

با این حال هنوز یک علامت سوال بزرگ در ذهن دوست داران این سه نفر باقی مانده است:

نام این برنامه چه خواهد بود؟

و شاید پاسخ را بتوانیم در نام تجاری جدیدی که جرمی کلارکسون ثبت کرده است پیدا کنیم؛ Gear Knob یا دسته دنده می‌تواند نامی مناسب برای این برنامه باشد که هم یاد‌آور تاپ‌گیر است و هم به شخصیت این سه نفر بر می‌گردد. در انگلیس Knob به اشخاصی که احمق هستند و کارهای دیوانه‌واری انجام می‌دهند گفته می‌شود. به هرحال این نام هنوز در حد یک شایعه باقی مانده و برای آگاه شدن از نام رسمی و استودیو و نحوه اجرای برنامه باید مدتی صبر کنیم تا ببینیم دست پخت آمازون و جرمی کلارکسون چه خواهد شد!

مهدی مهدیخانی

علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و به خصوص خودروها. امیدوارم از مطالب چرخان لذت ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا