مکمل بنزین
خبر

برنامه شرکت هیوندای برای عرضه کراس اوورهای جدید در آمریکا تا 2020!

شرکت هیوندایی کره که با خودروهای محبوب خود در ایران مانند سانتافه، سوناتا، آزرا و النترا توانسته نامی برای خود در کشورهای آسیایی و حتی اروپایی و ایالات‌متحده دست‌وپا کند این بار خود را با مشکلی به نام کمبود کراس اوور در خط تولید که این روزها بازار داغی در سطح جهان دارد دست‌وپنجه نرم می‌کند.

اما این شرکت پرکار، دست از تلاش برنداشته و برای جبران این عقب‌افتادگی نسبت به شرکت‌های دیگر جهانی برنامه‌ریزی برای سال 2020 تدارک دیده است تا از طریق آن بتواند تعداد کراس اوورهای بیشتری را درخط تولید خود بگنجاند.

هیوندای موتور آمریکا، 8 مدل جدید و یا بازطراحی شده از مدل‌های قبلی را تا سال 2020 به بازار ایالات‌متحده معرفی خواهد کرد. این کراس اوورها، همه‌ی نیازها از یک A-segment گرفته تا مدلی با ساز متوسط که ظرفیت 8 سرنشین دارد را پوشش خواهند داد.

 

اولین کراس اوور جدید و جمع‌وجور و یا به‌اصطلاح Compact هیوندای است که بانام Kona در ماه مارس سال 2018 یعنی حدود 4 ماه دیگر روانه بازار خواهد شد.

در بین این کراس اوورهای تازه به دوران رسیده و در کنار این خودروهای بنزینی، هیوندایی قصد دارد یک کراس اوور الکتریکی به نام Kona EV و یک کراس اوور دیزل را تا سال 2020 معرفی کرده و به فروش برساند.

طبق ادعای این شرکت کره‌ای، این شرکت تنها خودروساز موجود در جهان خواهد بود که کراس اوورهای تولیدی خود را با 4 نوع سوخت مصرفی مختلف که مشتری حق انتخاب وسیع‌تری دارد، در خط تولید خود قرار خواهد داد. انتظار می‌رود کراس اوورهای جدید شرکت هیوندای، در نمایشگاه‌های معروف و بزرگی مثل نمایشگاه دیترویت نیویورک و لس‌آنجلس در آمریکا معرفی شوند.

 

طبق گزارش‌ها، هیوندای قصد دارد یک شاسی‌بلند E-segment را که روی پلتفرم اختصاصی خود هیوندای ساخته می‌شود به تولید برساند. البته زمان دقیق معرفی این شاسی‌بلند هنوز مشخص نیست، اما این شاسی‌بلند با جثه‌ای بزرگ‌تر از سانتافه رونمایی خواهد شد.

طبق آمار فروش این شرکت کره‌ای، خط تولید هیوندای، با کمبود کراس اوورهای کافی مواجه است، خودروهایی که این روزها خانواده‌های زیادی جذب آن‌ها شده‌اند. زیرا این نوع از خودروها تلفیقی از یک سدان و یک شاسی‌بلند است که مزایای هر دو نوع خودرو مانند جادار بودن و مصرف سوخت کمتر را داشته و معایب هردو دو نوع سدان و شاسی‌بلند در آن‌ها رفع شده است.

اما هیوندای، این کمبود در خط تولید خود را به‌عنوان فرصتی عالی برای آینده این شرکت به‌منظور بازنگری در خط تولید خود و تولید خودروهای متنوع‌تر می‌بیند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا