مکمل بنزین
گوناگونخبر

محصول مشترک لامبورگینی و MIT

در سال های اخیر Lamborghini و MIT با هم تیمی را تشکیل داده‌اند تا بر روی آخرین و بهترین تکنولوژی‌های دنیا خودرو کار کنند. در سال گذشته دیدیم استفانو دومنیکالی، مدیر عامل لامبورگینی، قطعات جدیدی را برای استفاده در سیستم تعلیق گرفته تا پیستون‌ها، معرفی کرد. Lamborghini تیزری را برای کانسپت جدید خود در کنفرانس EmTech MIT در شش نوامبر منتشر کرد.

در تصویر منتشر شده چیز زیادی از جزییات مشخص نیست اما می‌توان فهمید که این خودرو، دو در کوپه قرار است آینده خودروهای اسپرت را نشان دهد. از این تک عکسی که لامبورگینی منتشر کرده می توانیم به ساختار سه گوش چراغ‌های LED خودرو پی ببریم. چراغ‌های دیگری نیز در تصویر دیده می‌شوند اما کمتر از چراغ‌های مثلثی قابل دیدن هستند.

هنوز معلوم نیست که این خودرو چه آینده‌ای را برای خودروهای اسپورت می‌سازد اما با توجه به تعهد لامبورگینی و مسیری که برای خودروسازی‌های بزرگ شاهد هستیم، انتظار سیستم تولید قدرت هیبریدی را داریم. اگر حدس ما درست باشد، این خودرو دارای موتور هیبریدی است که توسط برند Asterion در سال 2015 تولید شده است. این موتور ده سیلندر است و حدود 900 اسب بخار قدرت خواهد داشت. طبق آمار، موفقیت Lamborghini Huracan باعث می‌شود که این خودرو، اولین مدل لامبورگینی باشد که به موتور هیبریدی مجهز می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا