مکمل بنزین
نمایشگاه خودرو

تصاویر اختصاصی چرخان از روز اول نمایشگاه بین المللی خودروی تهران

 

همواره یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت خودرو در جهان، برپایی نمایشگاه‌های بین المللی در این خصوص است. در ایران نیز هر سال در برخی از نقاط کشور نمایشگاه‌های بین المللی در این حوزه برپا می‌شود که مهم‌ترین آن‌ها متعلق به شهر تهران است. پیرامون همین موضوع در آذرماه سال جاری نمایشگاه خودروی تهران واقع در شهر آفتاب، در دومین دوره خود در حال برگزاری و نخستین روز افتتاح آن مختص به خبرنگاران و کارشناسان حوزه خودرو و حمل و نقل در کشور بوده است. در همین رابطه، وب سایت تحلیلی خبری چرخان نیز با حضور خود در اولین روز این نمایشگاه بین المللی، تصاویری اختصاصی از برخی خودروهای موجود در این رویداد را ثبت کرده است که توجه شما عزیزان را به آن‌ها جلب می‌کنیم.

کارمانیا

یکی از شرکت‌های فعال در این رویداد بزرگ، کارمانیا است. این شرکت با همکاری شریک چینی خود یعنی BYD، محصولات قابل عرضه به بازار خودرویی ایران را در این نمایشگاه به بازدید عمومی گذاشته است.

 

 

 

 

 

نگین خودرو

از دیگر شرکت‌های فعال در این رویداد، نگین خودرو را می‌توان نام برد. این شرکت که عاملیت فروش وخدمات پس از فروش کمپانی فرانسوی رنو را در اختیار دارد، حضوری پر رنگ را با سبد محصولات خود در این نمایشگاه به عمل آورده است.

 

 

 

 

ستاره بنز ایران

این شرکت متعلق به گروه صنعتی ایران خودرو بوده و در سالیان دور مونتاژ و تولید برخی از مدل‌های خودروهای سواری مرسدس بنز را در ایران به خود اختصاص داده بود. در حال حاضر این شرکت با توجه به قرارداد منعقد شده مابین ایران خودرو و کمپانی آلمانی، عهده دار واردات و خدمات پس از فروش محصولات مرسدس بنز در بازار داخلی کشور است و در این رویداد نیز با برخی از اتومبیل‌های این برند خوش‌نام آلمانی حضور یافته است.

 

سیف خودرو

این شرکت در حال حاضر به سراغ دو برند جدید و کم‌نام و نشان با نام‌های هاتای و BITSU رفته است. برندهایی که سیف خودرو اتومبیل‌های آن‌ها را در این رویداد به نمایش عمومی خواهد گذشت، متعلق به کشور چین هستند.

 

 

فولکس واگن

یکی از مهم‌ترین خبرهای این رویداد بین المللی، حضور مجدد فولکس واگن در ایران است. این شرکت مشهور آلمانی که به‌عنوان امپراطوری خودروسازی جهان نیز شناخته می‌شود با همکاری شریک تجاری خود یعنی ماموت خودرو، چند مدل از خودروهای تولید خود را برای عرضه و فروش به ایران آورده است.

 

سیتروئن

یکی دیگر از خبرهای خوب منتشر شده در چند وقت اخیر، همکاری مجدد سایپا با شرکت فرانسوی سیتروئن است. در واقع هولدینگ بزرگ PSA که شامل دو برند اصلی پژو و سیتروئن میشود با ورود دوباره خود به ایران، فصل جدید از همکاری‌ها را با دو خودروساز بزرگ کشور آغاز کرده‌اند. حال در این رویداد سایپا از نخستین محصول سیتروئن که مونتاژ و تولید آن در خط تولید این گروه صنعتی آغاز شده است رونمایی کرده است.

 

 

لوکسژن

از دیگر شرکت های تازه وارد به این رویداد مهم و بازار خودرویی ایران، شرکت تایوانی لوکسژن است. این برند جدید با دو محصول جدید خود پای به بازار داخلی کشور گذاشته و در نمایشگاه خودروی تهران با معرفی اتومبیل‌های خود به علاقمندان، امیدوار است سهم خوبی از فروش خودروهای خارجی را در آِینده‌ای نزدیک در بازار داخلی کشور کسب نماید.

 

 

 

 

 

امین ایرجی

هیچ گاه از علاقه خود به دنیای اتومبیل غافل نشوید. یک مازندارنی اصیل. علاقمند به خودروهای آلمانی و سیستم های پیشرفته. نویسنده و کارشناس بازار خودرو ایران و مسائل روز صنعت خودرو در سرتاسر جهان.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. من با بیشتر این ماشینا از نزدیک ملاقات کردم بخصوص پاسات و مگان که خیلی عالین کاش تیگوانم بود.جای اس کلاس مرسدس هم خالیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا