مکمل بنزین
نمایشگاه خودرو

رونمایی از محصولات ماهیندرا در دومین نمایشگاه خودروی تهران!

همواره اولین روز نمایشگاه‌های خودرو در سرتاسر جهان، مربوط به خبرنگاران و کارشناسان است. یکی از شرکت‌هایی که در این روز در دومین دوره نمایشگاه خودروی تهران به معرفی محصول خود پرداخت، عظیم خودرو بوده است. عظيم خودرو روز اول این رویداد از سه خودرو ايكس يو وي ٥٠٠ ،كي يو وي ١٠٠ و پيكاپ اسكورپيو رونمايی و این محصولات را برای اولین بار در ایران به نمایش عمومی گذاشت.

 

رضا عظيمي رييس هيات مديره عظيم خودرو نيز در اين مراسم گفت: توليدات جديد اين شركت در رنج قيمتي ٥٠ تا ٦٠ ميليون تومان با تيراژ هفت تا ١٠ هزار دستگاه خواهد بود. او رنج قيمتي پيكاپ اين شركت را ٨٠ تا ٩٠ ميليون تومان عنوان و تصريح كرد: اين شركت سال ها خدمات پس از فروش ساير برندها را ارايه كرده و حال نوبت ارايه خدمات پس از فروش نشان هاي اين شركت است.

 

پراوین شاه مشاور ارشد گروه ماهیندرا با بیان اینکه در این فرصت آخرین نسخه از محصولات خود شامل XUV500 بنزینی با گیر بکس اتوماتیک و برترین تکنولوژی‌ها و امکانات رفاهی و مشخصات فنی متناسب با هر نوع از جاده‌ها، KUV100 بنزینی با طراحی کم نظیر و جسورانه یک Compact SUV و نسل جدید وانت‌های دیزلی توربو شارژ با گیربکس دستی ۶ دنده‌ای و قابلیت بکسل ۲٫۵ تنی را رونمایی کردیم.

 

گفتنی است ماهیندرا شرکتی است با حضور در بیش از ۱۰۰ کشور و با دارا بودن بیش از ۲۰۰٫۰۰۰ پرسنل در سراسر جهان در ۲۰ زمینه صنعتی مکمل اقتصادهای مدرن موفق به کسب درآمدی بالغ بر ۱۹ بیلیون دلار شده است به طوریکه ۵۰% در آمد ذکر شده حاصل از فعالیت‌ها در خارج از خاک هند است.

 

 بايد توجه داشت كه ماهيندرا به عنوان يك خودروساز ملى هند شناخته مى شود و توانسته معرفى خوبى از صنعت خودروسازى اين كشور آسيايى در بازار هاى هدف داشته باشد. اما بايد دفت كرد كه سبك خودروهاى ماهيندرا تا حد زيادى متفاوت از سليقه مشتريان ايرانى است و بر اساس ذائقه مردم هند طراحى شده است. ظاهر خودروهاى ماهيندرا كاملا سبك طراحى هندى را به ما نشان مى دهد كه تا حدى با خاصه ى مشتريان ايرانى فرق دارد. همچنين محصولات اين برند هميشه در كلاس بندى خودروها در جايگاه اقتصادى قرار مى‌گيرند و نمى‌توان توقع خاصى از خودروهاى آن داشت. حال بايد ديد كه عظيم خودرو چگونه مى‌تواند محصولات ماهيندرا را با تيراژ دلخواه ٧٠٠٠ دستگاه از هر مدل به بازار كشور عرضه كند.

 

 

امین ایرجی

هیچ گاه از علاقه خود به دنیای اتومبیل غافل نشوید. یک مازندارنی اصیل. علاقمند به خودروهای آلمانی و سیستم های پیشرفته. نویسنده و کارشناس بازار خودرو ایران و مسائل روز صنعت خودرو در سرتاسر جهان.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. اونم ماشین هندی. البته با توجه به شناختی که از خالیوود دارم ماشینهای هندی چون دلیر مردان هندوستان قابلیت های زیادی دارن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا