Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

قیمت محصولات لوکسژن در دومین نمایشگاه بین المللی خودروی تهران مشخص شد!

یکی از جدید ترین برندها که توانست به بازار خودروی ایران راه پیدا کند، برند تایوانی لوکسژن است. این خودروساز آسیایی پس از آنکه موفق به حضور در بازار داخلی کشور شد، محصولات خود را برای آشنایی بیشتر مشتریان به دومین نمایشگاه خودروی تهران آورده و قیمت گذاری بر روی محصولات خود را نیز در این رویداد بین المللی به صورت رسمی به علاقمندان و کارشناسان اعلام کرده است.

پیرامون این خبر، عقیل مصطفایی مدیر فروش و بازاریابی شرکت آرمان موتور کویر نماینده رسمی لوکسژن در ایران، در گفت وگو با یکی از خبرگزاری‌های داخلی این‌گونه گفت که هدف گذاری برای بازار ایران، فعلا بازاریابی و شناساندن لوکسژن به ایرانیان عزیز است.

وی ادامه داد: ۷ محصول لوکسژن در نمایشگاه برای بازدید عموم وجود دارد و در همین مدت کم، استقبال مردم از محصولات ما عالی و بی‌نظیر بوده است.

مصطفایی در مورد نقطه تمایز خودروهای لوکسژن با سایر رقبای حاضر در ایران گفت: کیفیت بالا و هوشمندی این خودرو ها همراه با قیمت مناسب زیر ۲۰۰ میلیون تومان می‌تواند بزرگترین نقطه تمایز لوکسژن در بازار خودرویی ایران باشد.

وی در مورد این برند تایوانی متذکر شد: این برند هدف اولش فروش و پول درآوردن نیست بلکه می‌کوشد تا این برند را با بهترین کیفیت به جهانیان معرفی کند.

مدیر بازریابی و فروش لوکسژن در ایران گفت: ما همانند خود تایوانی‌ها عجله‌ای برای فروش نداریم و تنها قرار است سطح آگاهی مردم را نسبت به خودروهای هوشمند تایوانی بالا ببریم. وی افزود: بسیاری از آپشن‌های موجود در بازار تنها بر روی خودروهای بالای ۲۰۰ میلیون تومان وجود دارد اما در برند لوکسژن این آپشن‌ها در تمام خودروهای ما وجود دارد.

مصطفایی تاکید کرد: خودروهای لوکسژن با قیمتی در بازه ۹۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان عرضه خواهند شد اما تمام آپشن‌های روز دنیا را دارا هستند.

وی در سهم احتمالی این برند از بازار ایران گفت: تکنولوژی، زیبایی و هوشمند بودن خودروهای ما باعث خواهد شد تا سهم خوبی از بازار را به خود اختصاص دهیم اما اول بازاریابی و آگاه سازی و بعد فروش؛ این شعار ما در شرکت آرمان موتور کویر است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.