Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

قیمت هیوندای سوناتا 2018 هیبریدی مشخص شد!

در جریان برگزاری دومین دوره از نمایشگاه بین‌المللی خودروی تهران؛ شرکت‌ها و کمپانی‌های مختلفِ داخلی و خارجی، جدیدترین محصولات خود را برای عرضه در بازار ایران به نمایش گذاشته و ما شاهد برگزاری مراسم‌های رونمایی متنوعی از سوی شرکت‌های مختلف بودیم.

یکی از شرکت‌هایی که امسال حضوری فعال در نمایشگاه خودروی تهران دارد؛ شرکت پاکروی قشم است که از خودروی هیوندای سوناتا هیبریدی 2018 به عنوان جدیدترین محصول خود برای عرضه در بازار ایران رونمایی کرده است.

امروز آقای محمدجواد محمدی‌زاده به عنوان مدیرعامل شرکت پاکروی قشم، ضمن بیان نکته نظرات خود درباره واردات خودرو و مشکلات به وجود آمده برای شرکت‌های وارد کننده؛ قیمت قطعی و مصوب هیوندای سوناتا هیبریدی 2018 را اعلام کرده است.

براساس گفته‌های مدیرعامل شرکت پاکروی قشم؛ هیوندای سوناتا هیبریدی 2018 در سه کلاس GL، GLS و +GLS عرضه شده و هر کدام از مدل‌های مذکور به ترتیب 181 میلیون و 900 هزار تومان، 198 میلیون و 900 هزار تومان و 208 میلیون 900 هزار تومان قیمت‌گذاری شده‌اند.

البته بازدیدکنندگان و خریداران هیوندای سوناتا هیبریدی 2018 می‌توانند در جریان برگزاری نمایشگاه خودروی تهران با مراجعه به غرفه پاکروی قشم؛ خودروی خود را با تخفیف ویژه نمایشگاه و تا چهار میلیون تومان ارزان‌تر از قیمت مصوب شده، خریداری کنند.

نکته مهمی که خریداران باید به آن توجه کافی داشته باشند این است که تاکنون تنها 3 دستگاه از خودروی هیوندای سوناتا هیبریدی 2018 وارد کشور شده و بسته بودن سایت ثبت سفارش خودروهای وارداتی، باعث شده است که تاکنون 700 دستگاه هیوندای سوناتا هیبریدی پشت درب انبارهای گمرکات کشور باشند. بنابراین به درستی مشخص نیست که خریداران خودروی مذکور، در چه زمانی خودروی خریداری شده خود را تحویل خواهند گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.