مکمل بنزین
نمایشگاه خودروگزارشبرگزیده‌ها

گزارش اختصاصی چرخان از غرفه چانگان در نمایشگاه خودروی تهران + ویدیو

کمپانی چانگان امسال با انتخاب یکی از بزرگترین غرفه های نمایشگاه بین المللی خودروی شهر آفتاب، در نظر داشت تا پای خود را از عرضه تنها یک یا دو محصول فراتر برده و با معرفی جدیدترین تولیداتش بازار ایران را کمی تحت تاثیر قرار دهد.

این کمپانی با توجه به علاقه زیاد مردم ایران به سگمنت کراس اوور و شاسی بلند های فول سایز، با عرضه دو خودروی CS55 و CS95 به مشتریان جدید خود سلام کرد.

این محصولات که با توجه به کیفیت بالای خود احتمالا وارد بازارهای اروپا نیز خواهند شد، از طراحی های به روزی برخوردار بوده و با امکانات جذاب خود، احتمالا پس از عرضه، می توانند بازار خوبی را برای خود متصور باشند.

CS 55 کراس اووری است که در کنار طراحی زیبای خود، از موتور و گیبرکس مناسبی بهره می برد. یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو با توان تولید 154 اسب بخار قدرت و 225 نیوتن متر گشتاور در کنار یک گیربکس اتوماتیک 6 سرعته می تواند جذابیت رانندگی را در حد خود به راننده هدیه دهد.

محصول دیگر چانگان، CS95 است. یک شاسی بلند بزرگ با ظاهری زیبا، به روز و جوان پسند.

قلب تپنده این خودرو یک نمونه 2 لیتری توربو با توان تولید 233 اسب بخار قدرت و 380 نیوتون متر گشتاور است. گیربکس سی اس 95 هم یک نمونه اتوماتیک 6سرعته است که بهره گیری از فناوری Nextrac قدرت را بهبهترین حالت ممکن به چرخ ها منتقل میکند.

البته چانگان در کنار این دو غول خود، از خودروی جمع و جور New Beni هم رونمایی کرده بود. محصولی که در صورت بازاریابی درست و قیمت گذاری صحیح می تواند به راحت جایگزینی مناسب برای پراید باشد.

در پایان، ویدیوی اختصاصی چرخان از غرفه چانگان و محصولات آن را مشاهده می‌کنید.

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا