مکمل بنزین
گوناگونخبر

لامبورگینی اوروس برای رکوردشکنی به نوربرینگ می‌رود!

رکوردهای لامبورگینی به یک وسواس عجیب برای مسئولان این کمپانی ایتالیایی تبدیل شده و حالا مشتاقانه منتظر رکوردشکنی شاسی‌بلند اوروس در پیست نوربرینگ هستند. آخرین رکورد شکنی لامبورگینی در پیست نوربرینگ با مدل Huracan بود و خیلی زود برای پورشه 911 GT2 RS خط نشان کشید.

اما این پایان داستان رکوردشکنی‌های لامبورگینی نیست و این شرکت در بهار سال 2018 با مدل اوروس رکورد سریعترین شاسی‌بلند جهان را جابجا خواهد کرد. بهترین زمان پیمایش پیست نوربرینگ توسط یک شاسی‌بلند را مدل Stelvio Quadrifoglio کمپانی آلفارومئو؛ با زمان 7 دقیقه و 7.57 ثانیه در اختیار دارد.

آقای Maurizio Reggiani به عنوان رئیس بخش تحقیقات و توسعه لامبورگینی؛ در مصاحبه‌ای گفته است: «اوروس بهار سال 2018 به نوربرینگ خواهد رفت. سوپر شاسی‌بلند ما به دلیل شرایط بهتر آب و هوایی در فصل بهار آزمایش شده و ما منتظر شکست رکورد Stelvio هستیم!»

هنگامی که از او پرسیده شد که برگه برند لامبورگینی در برابر آلفارومئو چیست؟ او با لبخند پاسخ داد که شاسی‌بلند لامبورگینی 650 اسب‌بخار قدرت داشته و به راحتی کار خود را انجام می‌دهد!

یکی دیگر از رقبای Stelvio مدل Cayenne Turbo S E-Hybrid از کمپانی پورشه است؛ اما باید توجه داشت که کمپانی‌های پورشه و لامبورگینی جزئی از امپراتوری بزرگ فولکس‌واگن بوده و پیروزی‌های آنها خیلی عجیب و شگفت‌انگیز نیست!

اگر اوروس در پیست نوربرینگ موفق به رکوردشکنی شود؛ قیمت آن به 200 هزار دلار خواهد رسید.

 

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا