Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

فولکس‌واگن دو کراس‌اوور جدید می‌سازد!

در حال حاضر مدل Jetta از محصولات کمپانی فولکس واگن در ایالات متحده آمریکا، بسیار محبوب است؛ اما باید توجه داشت که تقاضا برای خرید خودروی شاسی‌بلند در حال افزایش بوده و فولکس‌واگن واقعیت‌های بازار خودروی جهان را می‌داند. بنابراین کمپانی آلمانی یک گام منطقی برای افزایش فروش خود برداشته و برای ساخت دو شاسی‌بلند متفاوت تلاش خواهد کرد.

اولین شاسی‌بلند جدید فولکس‌واگن با ظرفیت پنج سرنشین تولید شده و از نظر سایز و… جایگاهی پایین‌تر از مدل اطلس خواهد داشت. شاسی‌بلند مذکور مانند هیوندای سانتافه، فورد Edge و خودروهای مشابه خواهد بود. مدیرعامل  بخش آمریکایی فولکس‌واگن؛ آقای Hinrich Woebcken، خودروی مورد نظر را یک مدل کوپه توصیف کرده و به همین دلیل انتظار داریم که شباهت‌هایی با BMW X4  داشته باشد.

شاسی‌بلند دوم فولکس‌واگن از مدل تیگوآن کوچک‌تر بوده و جزئیات زیادی درباره آن منتشر نشده است. اما احتمالا جایگزین نسل قبلی تیگوآن در ایالات‌متحده آمریکا خواهد شد. هم‌اکنون نسل قبلی تیگوآن در آمریکا با نام Tiguan Limited به فروش رسیده و قیمت نسخه پایه آن 21995 دلار است.

فولکس تا قبل از شروع سال 2021 پیش‌فروش شاسی‌بلندهای جدید خود را آغاز کرده و احتمالا باید دو سال برای دیدن آنها در جاده‌های مختلف جهان انتظار کشید. به همین علت فولکس سدان‌ها را فراموش نکرده و برای تولید آنها برنامه‌های ویژه‌ای دارد.

فولکس در ژانویه سال 2018 مدل جدید Jetta را عرضه کرده و چند ماه بعد، عرضه نسخه GLI فولکس‌واگن Jetta را در دستور کار خود قرار خواهد داد. همچنین به احتمال زیاد نسخه  U.S. Spec خودروهای Arteon و  Passat GT VR6 تولید شده و تا قبل از سال 2021 نسخه جدید و متفاوت  Passat در ایالات‌متحده آمریکا به فروش خواهد رسید.

سال‌های 2019 تا 2021 میلادی برای فولکس‌واگن بسیار شلوغ خواهد بود؛ زیرا فولکس هر 12 ماه یک بار، دو خودروی جدید را معرفی خواهد کرد. این اقدام باعث کاهش عمر محصولات شده و اساسا مدل‌های جدید این کمپانی از پایه و اساس طراحی می‌شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.