مکمل بنزین
خبر

تولید 1 میلیون دستگاه تویوتا کرولا در آمریکا!

تویوتا کرولا با فروش بیش از 44 میلیون نسخه در سراسر جهان و در طول پنج دهه متفاوت؛ پرفروش‌ترین خودروی تاریخ صنعت خودروسازی جهان است. این خودرو در کارخانه‌های مختلفی تولید می‌شود که کارخانه تویوتا در می‌سی‌سی‌پی یکی از آنهاست. این کارخانه به تازگی موفق به تولید 1 میلیون دستگاه تویوتا کرولا شده است!

تولید کرولا از سال 2007 در می‌سی‌سی‌پی آغاز شد و شش سال بعد اعضاء جدیدی به تیم مدیریتی کارخانه می‌سی‌سی‌پی اضافه شدند.

در همین رابطه شان سگز به عنوان معاون مدیرعامل تویوتا می‌گوید: «فکر می‌کنم همه چیز با یک نفر آغاز شد، یک عضو از یک تیم، یک ماشین، یک قرن! این بخشی از توانمندی‌های 1500 نفر از کارکنان تویوتا است که هر روز مونتاژ کرولا را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد. اعضای تیم ما؛ پایه و اساس موفقیت ما هستند!»

در حال حاضر تویوتا کرولا محبوب‌ترین خودروی جهان است. ساخت این خودرو  از سال 1966 در کارخانه Takaoka ژاپن آغاز شد و هم اکنون نسخه‌های مختلف آن در کشورهایی مانند؛ برزیل، چین، کانادا، تایوان، تایلند، ترکیه، هند و ونزوئلا تولید شده و به بازارهای مختلف جهان صادر می‌شود. تویوتا در سال گذشته بیش از 360 هزار کرولا در ایالات‌متحده آمریکا فروخته و این میزان در کانادا و اروپا به ترتیب 45 و 67 هزار دستگاه است. به این ترتیب با جمع‌بندی میزان فروش این خودرو در نقاط مختلف جهان؛ به عددی بیشتر از یک‌و‌نیم میلیون دستگاه خواهیم رسید!

نسل فعلی کرولا در سال 2012 معرفی شد و انتظار می‌رود که نسل جدید آن براساس TNGA شاخته شده و فروش آن از سال 2019 آغاز شود.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا