مکمل بنزین
خبر

اسنادی که فرایند فروش یک مرسدس بنز خاص در سال1957 را نشان می دهند!

بعضی از خودروهای خاص وجود دارند که در زمان هایی از تاریخ توجه بسیاری از مردم و خریداران را به سمت خود جلب کرده‌اند. این خودروها هر یک به همراه‌شان کوله باری از دانش فنی، طراحی منحصر به فرد، فناوری‌های مدرن و شرایطی خاص دارند که نام خود را در تاریخ این صنعت جاویدان کرده‌اند.

اما جدای از این خاص بودن، بعضی از آن‌ها با موارد خاص بیشتری نیز همراه هستند که آن‌ها را هرچه بیشتر خاص و منحصر به فرد کرده است. برای مثال Mercedes-Benz 300SL Roadster یکی از آن خودروهایی است که جذابیتش حد و مرزی نمی‌شناسد. حال در این مقاله قصد داریم سندی که این خودرو را در سال 1957 به فروش رسانده است، به شما عزیزان نشان دهیم.

مالک این خودرو، Todd Jenkins این اتومبیل را از پدر خود Alfred P. Jenkins به ارث برده بود. خودرویی که در طول دهه 50 میلادی با مستندات و نامه‌هایی کامل که آقای جنکین از شرکت مرسدس دریافت کرده بود، در نهایت منجر به خریدش شد.

خودروی مرسدس بنز  300SL خوش‌چهره‌ای که در نمایشگاه خودروی نیویورک در 6 فوریه 1954 به نمایش گذاشته‌ شده بود، توانست نظر مثبت خریدارش را جلب کند اما پس از قرار گرفتن در لیست اشخاص خواهان، تصمیم خریدار عوض شد و او تصمیم به خرید نسخه Roadster این مرسدس را گرفت.

سندهای زیر نشان‌دهنده فرایند خرید این خودرو توسط این مشتری است. نکته جالبی که وجود دارد این است که شرکت مرسدس به خریدار خود در مورد عدم وجود اشتیاق برای تولید یک 300SL نامه نوشت اما در عرض چند ماه به‌صورت ناگهان سر و کله این خودرو پدیدار می‌شود. شرکت‌های خودروسازی در راستای مسئولیت خود مانند گذشته پاسخگوی سؤالات و نیاز مشتریان هستند.

جنکین هنوز در پی یافتن نامه‌هایی است که پدرش به شرکت مرسدس ارسال کرده است اما در زیر تنها نامه‌هایی وجود دارند که شرکت مرسدس بنز در پاسخ نامه‌های آقای جنکین به او ارسال کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا