مکمل بنزین
گوناگونخبر

ایده های شرکتBMW برای حل مشکلات ترافیک چین!

کشور وسیع و البته فوق‌العاده پرجمعیت چین، با مشکل ترافیک روبروست. مشکلی که به این زودی‌ها قرار نیست حل شود. اما شرکت خودروسازی BMW به فکر حل این مشکل حتی باوجود رانندگی تک‌سرنشین توسط چینی‌هاست. راه‌حلی که می‌تواند معضل ترافیک را کم و بار آن را از خیابان‌ها کاهش دهد. خودروساز آلمانی در پی یافتن ابداعات جدید و متفاوتی است که می‌تواند به بزرگ‌ترین بازار خود در جهان در این مسئله کمک خوبی کند.

طبق گفته‌های مدیر بخش شهری این شرکت، رشد و ارتقا در صنعت خودرو در آینده احتمالاً ربطی به تولید و فروش خودرو نخواهد داشت بلکه این رشد برای شرکت‌های خودروساز باید از راه‌های دیگری به دست آید. مشکلات خودرویی که چه در بخش آلایندگی و چه در بخش شهری و مدیریت ترافیک می‌تواند نقش اساسی در مشکلات کشورها داشته باشد.

یکی از آن راهکارها استفاده از سرویس اجاره خودروها است، سرویسی که به‌تازگی در شهر چنگ دو چین به مجموع 100 عدد BMW i3 الکتریکی به اجرا درآمده است. همچنین BMW ایده‌های جالب دیگری نیز برای این مشکلات مطرح کرده است. یکی از این ایده‌ها Vision E3 Way است. یک دوچرخه الکتریکی که می‌تواند برای تعداد زیاد دوچرخه‌سواران الکتریکی چینی جذاب به نظر بیاید.

به دلیل اینکه پوشش‌های ایجادشده و همچنین پیشرفت‌های داده‌شده،Vision E3 Wy نسبت به آنچه هم‌اکنون مورداستفاده قرار می‌گیرد، بسیار امن‌تر است.

این شرکت به گزینه‌های دیگری همچون ارتقای تاکسی‌های خودران نیز فکر می‌کند. از آن جاییکه چینی‌های زیادی مشتاق این موارد ساده هستند، شرکت BMW در پی ارتقای طرح مفهومی جدیدی است که شباهت زیادی به اتاقک‌های هواپیماهای تجاری دارند.

خدمه پرواز پیوسته در حال کار بوده و همیشه خدمه‌ای برای آوردن یک لیوان قهوه داغ نیز وجود خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا