مکمل بنزین
گوناگونخبر

بهترین رنگ‌های خودرو در سال 2017 را بشناسید!

سال گذشته خودروهای مختلفی رونمایی شد و ما لیستی از بهترین رنگ خودروها در سال 2016 را منتشر کردیم. اکنون سال 2017 رو به پایان بوده و بهترین فرصت برای ما فراهم شده است که مانند گذشته؛ بهترین رنگ‌های خودروهای مختلف جهان را معرفی کنیم. در سال 2016 خودروهای دوست داشتنی زیادی معرفی شده و رنگ‌آمیزی برخی از آنها بسیار بهتر از خودروهای 2017 بود!

به همین دلیل ما دوست داشتیم که در لیست خود جایی برای مدل‌های 2016 داشته باشیم؛ اما باید دانست که برای بهتر شدن باید از گذشته فاصله گرفت! بنابراین با چرخان همراه باشید و پنج رنگ برتر خودرو در سال 2017 بشناسید.

رنگ اول: مک‌لارن برای اولین‌بار مدل خاصی از خودروی 720S را معرفی کرد. چند روز بعد از معرفی رسمی 720S؛ کمپانی مک‌لارن خبر از تولید نسخه سفارشی 720S داد، که بدنه‌ای از جنس فیبرکربن داشته و برای رنگ‌آمیزی آن از Nerello الهام گرفته شده است.

Nerello نوعی انگور است که در مناطقی نظیر سیسیل و ساردینیا رشد داشته و رنگی قرمز و غبار آلود دارد! ترکیب رنگ‌ خیره‌کننده Nerello با بدنه زیبای 720S؛ یک خودروی خاص و شگفت‌انگیز را خلق کرده است.

رنگ دوم: رتبه دوم بهترین رنگ‌از نظر ما به یک خودروساز بریتانیایی خوشنام تعلق دارد. آستون‌مارتین در سال 2017 نسخه جدید Vantage را با رنگی به نام Lime Essence معرفی کرد.

اما رنگ مذکور مورد علاقه ما نیست و باید گفت که این رنگ انتخاب مناسبی برای یک خودروی اسپرت و اصیل نیست. ولی خوشبختانه آستون‌مارتین رنگی به نام Ocellus Teal را برای زیباتر کردن مدل Vantage به کار برده و حس‌وحال خوبی به علاقه‌مندان برند آستون‌مارتین انتقال داده است!

رنگ سوم: دوج چلنجر مانند سال 2016 در لیست جدید ما حضور دارد. دوج نسخه‌های مختلفی از چلنجر را تولید کرده است که برخی از رنگ‌های استفاده شده در این خودرو زیبا نبود؛ اما رنگ‌هایی مانند Hellcat یک استثناء بوده و بسیار خوب و دلنشین هستند.

این کمپانی در سال 2017 چلنجر را با یک رنگ جدید تولید و عرضه کرده است. رنگ جدید چلنجر Destroyer Gray نام داشته که دارای تم خاکستری بوده و شبیه به رنگ Avalanche Gray فورد و یا برخی از خودروهای کمپانی آئودی است!

خاکستری دوج بسیار پرطرفدار بوده و نظر بسیاری را جلب کرده است؛ اما باید دانست که دوج هنوز از رنگ Plum Crazy Purple برای خودروهای خود استفاده می‌کند.

رنگ چهارم: تقریبا در تمام تصاویر تبلیغاتی، آلفارومئو جولیا را به رنگ قرمز دیده‌ایم؛ اما در سال 2017 کمپانی Giulia Veloce خودروی مذکور را با رنگی به نام Misano معرفی کرده است.

رنگ مذکور با پرداخت 600 دلار برروی بدنه نسخه استاندارد و یا Quadrifoglio مدل جولیا قرار خواهد گرفت. البته باید توجه داشت که می‌توان شاسی‌بلند Stelvio را نیز با رنگ Misano سفارش داد و از زیبایی‌های آن استفاده کرد.

رنگ پنجم:  آخرین رنگ در لیست ما Sonoma Green نام دارد که برای تولید نسخه سفارشی آئودی RS5 استفاده می‌شود. آئودی در طول سالیان گذشته رنگ‌های خنثی زیادی را معرفی کرده و می‌توان با هزینه بیشتر؛ از رنگ‌های متنوع این خودروساز آلمانب برای نسخه‌های سفارشی خودروهای محبوب آن استفاده کرد.

بسیاری از خودروسازان از رنگ‌های قرمز، آبی و خاکستری استفاده می‌کنند؛ اما هیچ کدام از آنها بروی رنگ سبز متمرکز نشده‌اند. تنها چند خودروساز معروف و سوپراسپرت‌ساز از رنگ سبز به عنوان یکی از تم‌های اصلی رنگ‌آمیزی خودروهای خود استفاده کرده‌اند.

اما حالا آئودی مدل RS5 را با رنگ Sonoma Green تولید کرده است. این رنگ بسیار زیبا و فوق‌العاده بوده و نظر همگان را جلب خواهد کرد.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا