مکمل بنزین
گوناگونخبر

زوتی خودروی Traum S70 شاسی بلند خود را برای بازار چین معرفی کرد!

شاسی بلند Traum S70 در همین ماه از سال جدید میلادی، یعنی ماه ژانویه، برای عرضه در بازار داخلی چین با قیمتی بین 90,000 تا 130,000 یوآن به روش خواهد رسید.

Traum نامی جدید برای برندی جدید از زیرمجموعه Zotye Auto چین است. Traum در آلمانی به معنای رؤیا و آرزو است. البته لغت چینی این برند هیچ ارتباطی بامعنای آرزوی چینی نداشته و تنها به معنی اسب برتر (Supreme Horse) است. که بهترین ترجمه برای کلمه چینی آن می‌تواند رؤیایی برای یک اسب باشد. این برند جدید، هدف بازاری خود را بر روی قشر جوانان و افرادی که به دنبال خودروهای خاص‌تر نسبت به بقیه بازار می‌گردند گذاشته است.

جالب است بدانید که خودروهای با برند Traum توسط Jiangnan Auto، یک شرکت فرعی از شرکت‌های گروه Zotye که بیشتر به خاطر تولید خودروهای ارزان‌قیمت خود در چین معروف است، تولید می‌شود.

خودروی Traum S70 چینی یک خودروی جذاب از سوی چینی‌هاست که می‌توان گفت ترکیبی از پلتفرم‌های شاسی‌بلند (SUV) و خودروهای چندمنظوره (MPV) است. این مدل در دو نوع 5 سرنشینه و 7 سرنشینه عرضه خواهد شد. قوای محرکه این خودرو نیز می‌تواند 116 اسب بخار قدرت را توسط یک موتور 1.6 لیتری و در نسخه‌ای دیگر نیز، 156 اسب بخار قدرت را توسط یک موتور 1.5 لیتری توربو تولید کند. قدرتی که توسط سیستم انتقال قدرت 5 سرعته دستی و یا 6 سرعته خودکار به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

در داخل این چینی تازه‌وارد نیز شاهد صفحه‌نمایش لمسی و دکمه‌ای کاربردی هستیم که در مواقع نیاز از طریق سامانه‌های کمکی خود به یاری راننده خواهند آمد. همچنین سان روف بزرگ و سیستم تهویه‌ها هستیم.

آنچه طبق ادعای زوتی به چشم می‌خورد خودرویی با موتوری قابل‌قبول، داشبوردی امروزی و درکل برای یک تازه‌وارد نمره قابل قبولی را می‌توان داد. باید منتظر ماند و دید که در عرصه رقابت و فروش در بازار، این خودرو چه نمره‌ای را کسب خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا