مکمل بنزین
خبرداخلی

نگین خودرو قیمت جدید محصولات خود را در مناطق آزاد اعلام کرد

به گزارش چرخان، نگین خودرو در پی اعلام نرخ‌های جدید رنو در کشور، قیمت جدید محصولاتش را در مناطق آزاد اعلام‌نمود. طبق بخشنامه جدید این شرکت نرخ جدید خودروهای رنو‌کولئوس، تلیسمان و داستر در مناطق‌آزاد اروند، ارس و انزلی با تسهیلات‌ویژه اعلام شد.

طبق بخشنامه نگین خودرو، قیمت رنو‌کلئوس2018 در مناطق آزاد 125میلیون تومان و رنو‌تلیسمان2018 نیز 123 میلیون‌تومان به مشتریان این شرکت در مناطق فوق‌الذکر ارائه می‌گردد. نگین خودرو برای خریداران این خودروها تسهیلات 50میلیون تومانی بدون هیچ‌گونه بهره در نظر گرفته‌است.

 

نگین خودرو

 

همچنین در این بخشنامه برای خریداران دست‌به‌نقد نیز تخفیف قابل توجه 3میلیون‌تومانی در نظر گرفته‌شده‌است. همچنین وجود 3سال گارانتی در محصولات‌رنو جذابیت خرید این برند‌معتبر و شناخته‌شده در ایران را بیش از پیش کرده‌است.

نگین خودرو اعلام کرده‌است که مشتریان و متقاضیان خرید می‌توانند با مراجعه به عاملین‌فروش این‌شرکت در مناطق ارس، اروند و انزلی از شرایط‌ویژه این طرح بهره‌ببرند.

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا