مکمل بنزین
خبرداخلی

فروش ویژه فولکس‌واگن با تحویل 30روزه در ایران آغاز شد!

به گزارش چرخان، شرکت ماموت‌خودرو که نماینده‌رسمی شرکت فولکس‌واگن در ایران است، در اطلاعیه‌ای اعلام‌کرد که به دلیل پیگیری مشتریان و متقاضیان برند معروف‌و‌معتبر فولکس‌واگن، پیش‌فروش غیرقطعی 30روزه دو محصول تیگوان و پاسات‌ فولکس‌واگن را شروع می‌کند.

این‌شرکت در این بیانیه‌ای اعلام کرده‌است که مشتریان می‌توانند با پرداخت 200میلیون‌تومان پیش‌پرداخت، ثبت‌نام خود را انجام‌دهند و به‌صورت 30روزه خودروی مدنظر خود را از ماموت‌خودرو که نماینده‌رسمی و اختصاصی شرکت فولکس‌واگن در ایران است، دریافت‌نمایند.

فولکس‌واگن

البته در اطلاعیه این‌شرکت و همچنین سایت‌رسمی این‌شرکت در مورد قیمت‌قطعی این‌خودرو صحبت‌نشده و به نوعی این پیش‌فروش، پیش‌فروش با قیمت غیرقطعی بوده و که قیمت‌خودرو در زمان صدور دعوتنامه مشخص می‌شود. شنیده‌ها از ماموت‌خودرو نشان‌میدهد که به احتمال زیاد، قیمت خودروها کمتر از 300میلیون‌تومان خواهدبود و رقم‌نهایی به این عدد بسیار نزدیک است.

چرخان، به محض انتشار جزئیات بیشتر از شرایط پیش‌فروش و قیمت نهایی این‌دو خودرو، اطلاع‌رسانی خواهدکرد. البته زمزمه‌هایی نیز مبنی بر ارائه تسهیلات خرید در این فروش‌ویژه شنیده شده‌است که در صورت صحت‌خبر منتشر می‌شود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا