مکمل بنزین
خبرداخلیشرایط فروش

شرایط فروش‌ و پیش‌فروش تندر90 ، ساندرو و تندر 90پلاس اعلام‌شد!

به گزارش چرخان، یکی از خانواده‌های پرفروش خودرویی درکشور خانواده تندر90 و ساندرو است که متقاضیان‌زیادی داشته و به همین‌دلیل گروه خودروسازی ایران‌خودرو و پارس‌خودرو در اطلاعیه‌ای از شرایط جدیدفروش و پیش‌فروش خبر دادند.

گروه خودروسازی ایران‌خودرو اعلام‌کرد که شرایط‌جدید فروش و پیش‌فروش تندر90 و تندر90پلاس، از 20دیماه آغاز و تا 30دیماه ادامه دارد. این‌شرایط تا اتمام ظرفیت ادامه خواهدداشت و به محض اتمام ظرفیت، ثبت‌نام قطع خواهدشد.

تندر90

از ویژگی‌هایی که می‌توان برای تندر90 محبوب ایرانی‌ها گفت، موتور با حجم موتور 1600سی‌سی، توان 105اسب بخار و 16سوپاپ و 5 دنده‌دستی در مدل دستی و 4دنده در مدل اتوماتیک است. در بخشنامه ایران‌خودرو اعلام شده‌است که این فروش، شرایط دوبار صلح قطعی دارد.

از دیگر شرایط اعلام‌شده در اطلاعیه فروش این شرکت:

فعال‌سازی این بخشنامه از روز 20دیماه بوده‌است. این بخشنامه روز 30دیماه منقضی خواهدشد. سود مشارکت در این طرح 18درصد خواهدبود و اگر مشتری قصد انصراف داشته‌باشد 15درصد سود خواهدگرفت. تاریخ تحویل این خودروها تیر و مرداد سال‌آینده خواهدبود.

تندر90 دستی در رنگهای سفیدپرشین، نقره‌ای پرشین، مشکی پرشین، ذغالی متالیک عرضه می‌شود و دو مدل تندر90 پلاس صرفا در رنگ سفید پرشین به متقاضیان فروخته خواهدشد.

موعد تحویل تندر90 دستی 30روزه بوده و مدل‌های مختلف تندر 90 پلاس نیز طبق زمان‌های درخواستی مشتری در تابستان سال‌ آینده تحویل خواهد شد.

همچنین شرایط پیش‌فروش ساندرو در شرکت پارس‌خودرو، در دو نوع دستی و اتوماتیک به شرح زیر است:

  • ساندرو با گیربکس‌دستی پیشرفته با پیش‌پرداخت 20میلیون تومان و سود مشارکت 15درصدی و سود انصراف 12درصدی با موعد تحویل مرداد97 
  • ساندرو با گیربکس‌اتوماتیک با پیش‌پرداخت 25میلیون تومان و سود مشارکت 15درصدی و سود انصراف 12درصدی با موعد تحویل مرداد97

طبق اعلامیه شرکت پارس‌خودرو، قیمت قطعی خودروها، طبق قیمت‌روز شرکت بوده و در زمان صدور دعوتنامه مشخص خواهدشد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا