مکمل بنزین
گوناگونخبر

معرفی جزئیات سامانه های مدرن کابینMercedes A-Class!

طرفداران خودروهای مرسدس بنز در سراسر دنیا احتمالاً ویژگی‌ها و طراحی‌های خاصی را در این خودروهای آلمانی باپرستیژ و اصیل می‌بینند که آن‌ها را انتخاب می‌کنند. البته کم نیستند نوآوری‌ها و پیشرفت‌هایی که این شرکت در صنعت خودروسازی ایجاد کرده و از خودروهای خود مدل‌هایی خاص و به‌یادماندنی را ساخته است.

در راستای تغییرات بنیادین و زیاد مرسدس بنز برای داخل کابین خودروهای جدیدش و ایجاد تصویری جدید از آن‌ها در ذهن مشتریان و طرفداران، این شرکت در نمایشگاه الکترونیک لاس‌وگاس که در سال 2018 برگزار خواهد شد، نوآوری‌هایی را آماده رونمایی کرده است.

اگرچه نسخه 5 در آن در ایالات‌متحده به فروش نخواهد رفت (البته مدل سدان آن به فروش خواهد رسید)، اما یک نسخه استتار شده و درواقع، هنوز به‌صورت کامل رونمایی نشده آن، سفر خود را به سمت شهر لاس‌وگاس آمریکا آغاز کرده و شما می‌توانید تصاویر آن را در زیر مشاهده کنید.

در این قسمت شما می‌توانید به‌تمامی آنچه شرکت مرسدس بنز برای راننده و سرنشینان به‌عنوان سامانه‌های سرگرمی، رانندگی و رفاهی است را ببینید.

در نسخه پایه این خودرو، مرسدس A-Class از یک سیستم چندمنظوره 7 اینچی که توسط یک صفحه‌نمایش لمسی با همین اندازه همراه شده است را مشاهده می‌کنیم. اگر کمی توقعمان را بالاتر ببریم و به نسخه‌های بعدی آن نگاهی بیندازیم، شاهد صفحه‌نمایش لمسی 10.25 اینچی در مدل‌های غیر از مدل پایه این خودرو هستیم.

علیرغم نسخه پایه یا مدل‌های بالاتر این مرسدس بنز با سامانه‌های ساده‌تر یا پیچیده‌تر، هردوی این سیستم‌ها توسط یک پردازنده مرکزی 6 هسته‌ای که توسط چیپست های گرافیکی انویدیا همراهی می‌شوند را شاهد هستیم.

MBUX (نام سیستم جدید مرسدس بنز) با یک رم 8 گیگابایتی که در بسیاری از کامپیوترهای پیشرفته خانگی امروزی به کار می‌روند تقویت‌شده است.

البته نیازی به گفتن نیست که CLA از سیستم‌های پیشرفته و مدرنی که در نسل بعدی B-Class minivan نیز به کار خواهند رفت، استفاده خواهد کرد. تمامی این مدل‌ها از سامانه‌های کنترلی صدا و حالت‌های مختلف قابل تنظیم، به‌منظور اجازه دادن به راننده برای انتخاب حالت دلخواه در رانندگی و داخل کابین خودرو که از طریق سه صفحه‌نمایش انتخابی، مدرن کلاسیک، اسپرت و نسخه پایه قابل‌اعمال می‌باشند، بهره خواهد برد.

در MBUX از سیستم ناوبری که بر پایه داده‌های نقشه‌ی HERE است و همچنین صاحبان خودرو قادر خواهند بود 64 رنگ مختلف موجود در این نقشه‌ها را برای خود انتخاب کنند استفاده‌شده است. در این سیستم جدید همچنین از سامانه NFC (Near Field Communication) بعلاوه پورت USB نوع C برای تسریع در اتصال گوشی هوشمند سرنشینان به آن استفاده خواهد شد.

اگرچه مرسدس هنوز تاریخ معرفی کامل این A-Class خود را اعلام نکرده است، اما طبق گزارشی که از آلمان به رسانه‌ها رسیده است، نشان می‌دهد که معرفی آنلاین آن اوایل ماه بعدی میلادی اتفاق خواهد افتاد. البته در ماه مارس 2018 (اسفند 96) نیز در موتور شو ژنو برای معرفی عمومی این مدل برنامه‌ریزی‌شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا