مکمل بنزین
خبرداخلی

آغاز پیش‌ فروش محصولات جدید و پرمتقاضی ایران‌خودرو، همزمان با دهه‌فجر!

به گزارش چرخان، گروه صنعتی ایران‌خودرو در خبری از پیش فروش محصولات جدید خود همزمان با ایام دهه‌فجر انقلاب اسلامی خبر داد. از جمله محصولات جدید مشمول این طرح پژو 207 هاچ بک اتوماتیک، دنا پلاس، تندر90 پلاس است که البته به تقاضای مشتریان این شرکت خودروسازی، تعدادی دیگر از خودروهای تولیدی ایران‌خودرو در نیمه اول بهمن 96 با شرایط ویژه، پیش‌فروش خواهد شد.

مصطفي خان‌كرمي، معاون بازاريابي و فروش ايران‌خودرو با تبریک دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در طرح فروش ویژه دهه فجر قصد داریم با ارائه ظرفیت مناسب، دسترسی مردم به خودروهایی که متقاضی زیادی دارند و در بازار با قیمتهای بالا عرضه می‌شوند، آسان شده و بتوانند به صورت مستقیم و بدون واسطه از شرکت ایران‌خودرو خرید خود را انجام‌دهند.

دنا پلاس ایران‌خودرو

وی در ادامه افزود: تمامی مدلهای ارائه شده در این طرح با مدل 97 خواهد بود که البته قابل ذکر است که تمامی خودروهای عرضه شده از دهم دیماه امسال با مدل97 به مشتری عرضه می‌شود. خودروهایی که در این طرح ارائه می‌شوند خودروهای پرمتقاضی هستند که از جمله آنها پژو 207 اتوماتیک، دنا پلاس و تندر90 پلاس است و همچنین به دلیل تقاضای زیاد برای بعضی از خودروهای دیگر، این خودروها نیز در این طرح خواهند بود و با شرایط ویژه پیش‌فروش می‌شوند.

تندر90 پلاس ایران‌خودرو

خان‌کرمی در ادامه و در پاسخ به سوال یک خبرنگار پیرامون نحوه خرید و ثبت‌نام مشتریان گفت: مشتریان گرامی در سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت رسمی ایران‌خودرو به آدرس esale.ikco.ir خرید خود را ثبت کنند. همچنین نمایندگی‌های این شرکت در سراسر کشور آماده پذیرش مشتریان برای ثبت نام و ثبت سفارش مشتریان هستند. لازم به ذکر است این طرح ایران‌خودرو در اوایل بهمن ماه آغاز خواهدشد و پس از اعلام رسمی آغاز پیش‌فروش، دو راهی که برای سفارش گفته شد، آماده پذیرش مشتریان خواهند بود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا