Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

راو4 2018 نیز به لیست محصولات ایرتویا اضافه شد!

همان‌گونه که می‌دانید، پس از باز شدن مجدد سامانه ثبت سفارش خودروهای وارداتی، شرکت‌های واردکننده لیست خودروهای مجاز خود را برای ورود به بازار داخلی کشور اعلام کردند. اما این بخش‌نامه تفاوتی بزرگ را نسبت به مدت مشابه در سال گذشته و یا اوایل تابستان امسال به خود می‌بیند و آن بدین گونه است که در مرحله اول قیمت خودروهای وارداتی رشدی جهشی را دارا بوده و در مرحله دوم، ورود خودروهای بیش از 40 هزار دلار به گمرکات کشور ممنوع شده است.

در همین رابطه، یکی از شرکت‌های معتبر و بزرگ واردکننده خودرو به کشور که با نام  ایرتویا ( نماینده انحصاری محصولات تویوتا در ایران )، جدیدترین لیست خودروهای مجاز خود برای عرضه در بازار داخلی را منتشر کرده است که نام یکی از پرفروش‌ترین محصولات این برند خوش نام ژاپنی به‌نام راو4 با مدل 2018 به‌چشم می‌خورد.

در این اطلاعیه، تویوتا راوفور ۲۰۱۸ با تیپ T3-V حضور دارد که قیمت این محصول طبق اعلام ایرتویا، برابر با ۳۳۲ میلیون تومان با تحویل ۳۰ روزه تایین شده است. همچین، این نکته نیز لازم یه یاداوریست که در صورت خرید نقدی مشتریان، این شرکت تخفیف ۳ میلیون تومانی را به‌عنوان هدیه برای این دسته از افراد در نظر گرفته است. در این شرایط فروش، مشتریان برای خرید راوفور ۲۰۱۸ از تسهیلاتی ویژه تا سقف ۱۲۰ میلیون تومان برخوردار خواهند بود که بازپرداخت این شرایط به‌صورت 18 ماهه می‌باشد. اما شرایط دیگری نیز پیش روی خریداران وجود دارد که به‌صورت اقساطی با تسهیلات ۵۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۵ ماهه بدون کارمزد بوده و مشتریان میتوانند در صورت علاقه خودرو خود را بدین صورت تهیه نمایند.

در پایان بهتر است نگاهی نیز به مشخصات و امکانات این خودرو جذاب بی‌اندازیم. تویوتا راو4 2018 به‌مانند مدل پیشین خود دارای یک پیشرانه 2.5 لیتری و چهار سیلندر بوده که این موتور توانایی تولید حداکثر ۱۷۷ اسب بخار و ۲۳۳ نیوتن متر گشتاور را دارا است.

این پیشرانه، یکی از کم استهلاک ترین‌های موتورهای موجود در این کلاس خودرویی بوده و مجهز به یک گبربکس اتوماتیک 6 سرعته است. همچنین، می‌توان به برخی از امکانات رفاهی این خودرو نیز شامل روکش چرم صندلی‌ها، سیستم کروز کنترل، سانروف، سیستم کنترل اتوماتیک سرعت در سرپایینی (DAC)، سیستم کنترل اتوماتیک سرعت در سربالایی (HAC)، رادار نقطه کور (BSM)، سنسور پارک جلو و عقب، درب برقی صندوق عقب، آینه های تاشو برقی، سیستم روشنایی در روز (DRL) و سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با قابلیت تنظیم دوگانه دما برای سرنشینان جلو اشاره کرد.

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.