Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

قیمت محصولات وارداتی هیوندای به ایران اعلام شد!

یکی از شرکت‌های واردکننده خودرو به ایران که از سالیان گذشته تاکنون، حجم زیادی از بازار خودروهای وارداتی را به‌خود اختصاص داده است، آسان موتور نام دارد. این شرکت به همراه کرمان خودرو، نماینده انحصاری کمپانی هیوندای کره جنوبی در ایران بوده که وظیفه واردات خودروهای این برند را برای عرضه به بازار داخلی کشور عهده دار هستند

پیرامون همین موضوع، در جدیدترین بخش‌نامه منتشر شده از سوی آسان موتور، قیمت برخی از محصولات هیوندای با توجه به تعرفه جدید واردات خودرو، اعلام شد. در این اطلاعیه، آسان موتور نام 4 مدل از تولیدات هیوندای را برای عرضه به بازار داخلی ایران با قیمت‌های جدید اعلام کرده است که در همین رابطه، نام خودروهایی همچون النترا، سوناتا، توسان و سانتافه در این بخش‌نامه به‌چشم می‌خورد.

حال بهتر است نگاهی به قیمت‌های اعلامی از سوی این شرکت برای خودروهای مذکور بی‌اندازیم، طبق این اطلاعیه، قیمت النترا 2018 برابر با 161 میلیون و 388 هزار تومان اعلام شده که نسبت به قیمت اعلامی در چند مدت اخیر، تغییری را نداشته است.

خودرو دیگری که نام آن در این بخش‌نامه به‌چشم می‌خورد، سوناتا نام دارد. این مدل قیمتی برابر با 243 میلیون و 984 هزار تومان را به خود اختصاص داده است. قیمت جدید این خودرو نسبت به چند وقت اخیر، افزایشی حدود 6 میلیون تومان را داشته است، اما نکته قابل توجه پیرامون این مدل آن است که سوناتا در این بخش‌نامه با مدل 2016 قیمت گذاری و عرضه می‌شود!

دیگر خودرو معرفی شده با قیمت جدید، توسان نام دارد. این مدلی یکی از پرفروش‌ترین خودروهای بازار محسوب شده و در اعلامیه جدید، قیمتی برابر با 239 میلیون 553 هزار تومان را با توجه به مدل 2017، به‌خود اختصاص داده است. لازم به یاداوریست که قیمت این خودرو در چند وقت اخیر و قبل از تصویب تعرفه‌های جدید گمرکی، برابر با 234 میلیون و 140 هزار تومان بود.

سرانجام نوبت به آخرین خودرو در این لیست می‌رسد، خودرویی که در بازار داخلی کشور حکم پول نقد را داشته و از تقاضای زیادی برای خرید برخوردار است و نام آن سانتافه می‌باشد. این اتومبیل طبق اعلامیه جدید آسان موتور با مدل 2016 عرضه خواهد شد که این امر موجب تعجب بسیاری از کارشناسان و فروشندگان خودرو در بازار داخلی شده است. حال با این تفاسیر، قیمت اعلامی برای سانتافه 2016 از سوی آسان موتور برابر با 287 میلیون و 292 هزار تومان بوده که افزایشی در حدود 15 میلیون تومان را نسبت به چند وقت اخیر داشته است.

1 نظر
  1. عبدالرضا می گوید

    سلام.جالبه ورود خودرو از خارج طی مراحل اداری و…چند ماهی طول خواهد کشید وبرای افزایش قیمت در داخل کشور اگه شب خبرش پخش شود خودروهایی که چند ماه پیش وارد شده با تعرفه قبل، سریع تعرفه جدید رو اعمال می کنندحالا اگه برعکس باشه یه چند ماهی طول خواهد شد .اینجا ایران است !!!!!!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.