مکمل بنزین
اخبار روز خودروخبر

رنو فرانسه اعلام کرد: ایران هشتمین بازار بزرگ فروش ماست!

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی رنو فرانسه در خبری از فروش بیش از 162 هزار خودرو خود در سال 2017 به ایران خبر داد. طبق خبر منتشر شده توسط رنو فرانسه، بازار ایران در سال 2017 تعداد 162 هزار و 79 را خریداری کرده است که نسبت به سالهای گذشته رشد حدود 50 درصدی را تجربه کرده است.

طبق اطلاعیه منتشر شده توسط رنو این شرکت خودروسازی در سال 2016 حدود 108 هزار خودرو روانه بازار ایران کرده است که بیشترین تعداد خودروهای روانه شده به سمت بازار ایران در ماههای پایانی این سال بوده است.

رنو فرانسه
رنو توئینگو

رنو فرانسه اعلام کرد که فروش این شرکت در ایران چیزی در حدود 4.3 کل فروش این شرکت در سال 2017 را شامل می‌شود که بدین ترتیب بازار ایران به هشتمین بازار بزرگ این شرکت خودروسازی فرانسوی تبدیل شده است. رنو در سال 2017 توانسته بیش از 3 میلیون 760 هزار خودرو به فروش برساند که یک رقم بی‌نظیر در صنعت خودروسازی در دنیا است.

بنابراین گزارش کشورهای فرانسه، روسیه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، ترکیه و برزیل رتبه های اول تا هفتم این رده بندی را تشکیل می‌دهند.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام.متاسفانه هیچیک ازاین خودروهای بروز دنیا نصیب قشر متوسط جامعه نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا