مکمل بنزین
خبرداخلی

نگین خودرو اعلام کرد: کاملترین انبار قطعات یدکی خودرو راه اندازی شد!

به گزارش چرخان، این روزها که حضور شرکتهای خودروسازی معتبر دنیا در ایران بیش از قبل شده است، رقابت در این صنعت نیز افزایش پیدا کرده و نمایندگی‌های رسمی شرکت‌های بزرگ خودروسازی در کشورمان برای پیروزی در رقابتی که ایجاد شده به دنبال افزایش کیفیت خدمات خود هستند که یکی از مهم‌ترین بخش‌های خدمات پس از فروش بخش قطعات یدکی خودرو است که شاید بتوان گفت اصلی ترین بخش خدمات پس از فروش است چرا که بسیاری از شرکتها در زمینه تعمیرات یا سرویس‌ها به خوبی عمل می‌کنند ولی نبود قطعات یدکی مناسب و در زمان مناسب باعث شده که مشتریان این خدمات را ناقص ارزیابی کرده و نمره خوبی به این شرکتها ندهند.

نگین خودرو که یکی از شرکتهای واردکننده رسمی در ایران است، این روزها فعالیت‌های زیادی برای خدمات پس از فروش خود انجام داده و در رسانه‌ها جایگاه ثابتی پیدا کرده است. این شرکت پس از افتتاح مجهزترین مجتمع تعمیرگاهی در کشور، حالا در اطلاعیه‌ای از راه اندازی مجهزترین و وکاملترین انبار قطعات یدکی خودرو در کشور خبر داد که طبق اعلام نگین خودرو این انبار از مدرن‌ترین انبارهای کشور نیز هست.

نگین خودرو

بهترین حالت برای خدمات‌دهی به مشتریان در شرکتهای معتبر خودروسازی تامین قطعات یدکی خودرو موردنیاز مشتری تا 72 ساعت است ولی متاسفانه در کشور ما به دلایل مختلف از جمله تحریم بعضا، بعضی از قطعات یدکی خودروهای خارجی تا چند هفته نیز طول می‌کشد تا به دست مشتری برسد. اما طبق برنامه‌ریزی‌های گفته شده توسط نگین خودرو، این شرکت قصد دارد استانداردهای خدمات پس از فروش خود را به شرکت برند خود یعنی رنو فرانسه نزدیک کند و بتواند کیفیت رنو فرانسه را علاوه بر خود خودروها در کیفیت خدمات نیز به مشتریان ارائه دهد.

طبق گفته نگین خودرو، این انبار قطعات یدکی خودرو در خیابان دماوند واقع شده و فضایی به متراژ 6هزار متر را شامل می‌شود که از بروزترین ابزار و تجهیزات روز دنیا که به استانداردهای رنو فرانسه نزدیک است در آن استفاده می‌شود.

 

نکته جالب در گزارش نگین خودرو پیرامون این مرکز تامین قطعات یدکی خودرو این است که این مرکز قادر به پاسخگویی 90 درصد درخواست‌های مشتریان در لحظه است و این درصد از آمادگی پاسخگویی به نیازها در سطح بالایی از خدمات در دنیا ارزیابی می‌شود. این نرخ در مراکز تویوتا 86 درصد است که جزو تاپ‌ترین نرخ‌های موجود برای پاسخگویی به مشتری است و عدد 90 درصد برای انبار نگین خودرو نشان از کیفیت خدمات پس از فروش این شرکت دارد.

همچنین از دیگر ویژگی‌هایی انبار قطعات یدکی خودرو نگین خودرو ، سفارش در لحظه محصولاتی است که در انبار موجود نیست و در صورت الزامی‌بودن محصول برای خودرو طی 3 روز با سرویس DHL به انبار وارد شده و به دست مشتری می‌رسد.

نگین خودرو این تضمین را می‌دهد که مشتری می‌تواند پس از جستجوی قطعه موردنظرش در سایت رنو فرانسه، قیمت قطعات یدکی خودرو مورد نظرش را با قیمت انبار انگین خودرو مقایسه کرده و به تشابه ارزش یورویی قطعات در سایت رنو و نگین خودرو برسد.

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا