مکمل بنزین
گوناگونخبر

نسخه فیس لیفت هیوندای توسان در تصاویر جاسوسی به نمایش درآمد!

نسلی که هم‌اکنون از هیوندای توسان در بازار خرید و فروش می‌شود، نزدیک به سه سال پیش طراحی شده است. با توجه به عمر تقریبا بالای این نسل از هیوندای توسان، جای تعجبی ندارد که سازنده این کراس اوور محبوب در آینده نزدیک از نسخه فیس لیفت آن رونمایی کند.

به تازگی تصاویر جاسوسی نسخه فیس لیفت هیوندای توسان منتشر شده که نشان از آزمایش کردن آن در هوای سرد دارد. در این تصاویر با خودرویی روبه‌رو هستیم که به خوبی پوشانده شده و نمی‌توانیم طراحی آن را مشاهده کنیم. همانند اکثر فیس لیفت‌های صورت گرفته در صنعت خودروسازی، طراحی چراغ‌های این خودرو تغییر خواهد کرد.

انتظار می‌رود در بخش داخلی تغییرات کمی اعمال شود. یکی از قابلیت‌های جدیدی که به این محصول اضافه خواهد شد، سیستم اطلاع‌رسانی جدید است. به گفته هیوندای سیستم آینده این شرکت از دستیار دیجیتالی آمازون الکسا و گوگل اسیستنت پشتیبانی خواهد کرد. این تکنولوژی به محصولات تولیدی سال 2019 هیوندای اضافه خواهد شد، البته هنوز نمی‌دانیم که نسخه فیس هیوندای توسان اولین محصول با این ویژگی خواهد بود یا خیر.

اطلاعی از موتور نسخه فیس لیفت هیوندای توسان در دسترس ما قرار ندارد، البته شاید تغییری در موتور این نسخه جدید ایجاد نشود. شاید این محصول به موتور 4 سیلندر و 2.0 لیتری که هم‌اکنون در محصولات هیوندای مورد استفاده قرار می‌گیرد، مجهز شود. این موتور قادر به تولید 164 اسب بخار (122 کیلووات) قدرت و 204 نیوتون بر متر (151 پوند بر فوت) گشتاور است.

علاوه‌ بر موتور 2.0 لیتری، خریداران می‌توانند این خودرو را با موتور 4 سیلندر 1.6 لیتری توربوشارژر نیز سفارش دهند. این نسخه قدرتی برابر با 175 اسب بخار (130 کیلووات) و گشتاوری برابر با 264 نیوتون بر متر (195 پوند بر فوت) را در اختیار راننده قرار می‌دهد.

محمد قریشی

مهندس مکانیک و علاقه مند به دنیای خودرو و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا