مکمل بنزین
گوناگونخبر

وعده مدیرعامل پژو درباره بازگشت PSA به آمریکا!

مردم آمریکا فاصله کمی تا خرید محصولاتِ کمپانی‌هایی مانند؛ سیتروئن، پژو و DS دارند. بنابر گفته‌های ژان فیلیپه ایمپراتو، به عنوان مدیرعامل کمپانی پژو؛ آمریکایی‌ها به آرزوی خود رسیده و آنها نباید انتظار عرضه مدل‌هایی همچون DS3 GTI 2018 را در بازار آمریکا داشته باشند. زیرا مدل‌های کنونی گروه PSA فاصله زیادی با آمریکا دارند!

آقای ژان فیلیپه ایمپراتو در گفتگو با AutoRAI هلند گفته است که PSA به آمریکا باز می‌گردد؛ اما در حال حاضر مشخص نیست که کدام برند تجاری گروه PSA برای ورود به بازار آمریکا انتخاب خواهد شد. به گفته ژان فیلیپه هنوز تصمیمات مسئولان PSA درباره حضور در بازار آمریکا قطعی نشده است.  پیش از این اعلام شده بود که حضور برند DS در آمریکا قطعی بوده و به احتمال زیاد برند DS پرچمدار گروه PSA در آمریکا خواهد بود.

گروه PSA در حال بازگشت به آمریکا بوده و برای آمادگی بیشتر مدیر اجرایی نیسان در آمریکای‌شمالی را استخدام کرده است. پروژه حضور PSA در آمریکا 10 ساله بوده و این امکان برای PSA فراهم نیست که بلافاصله پس از حضور در آمریکا، خواهان بازار و سهم عمده‌ای از فروش محصولاتش باشد.

البته به نظر می‌رسد که حضور PSA در آمریکا با عرضه محصولات این گروه خودروسازی بزرگ آغاز نشود؛ زیرا به نظر می‌رسد که این خودروساز فرانسوی ابتدا با یک سرویس اشتراک‌گذاری خودرو به نام  Free2Move وارد آمریکا خواهد شد. PSA در حال حاضر با Car2go ،Zipcar ،Spin ،Limebike  و  Ofo  همکاری کرده و بزودی Free2Move را جذب خود خواهد کرد. به این ترتیب گروه PSA بدون ایجاد یک شبکه فروش به ایالات‌متحده آمریکا وارد می‌شود.

برندهای PSA سالهاست که در آمریکا فعالیت تجاری ندارند. پژو از سال 1960 وارد آمریکا شد و تا سال 1991 حضوری فعال در آمریکا داشت. سیتروئن هم به عنوان بخشی از گروه خودروسازی PSA در سال 1974 بازار آمریکا را رها کرد.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا