مکمل بنزین
خبرداخلی

راه اندازی نمايشگاه‌های موقت ایران‌خودرو در مراکز خرید پر رفت و آمد!

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در طرح جدیدی که از طریق نمایندگی‌هایش در حال اجرا است، در مراکز خرید پر رفت و آمد اقدام به راه‌اندازی نمایشگاههای موقت خودرو کرده است که این طرح برای اولین بار در کشور اجرایی می‌شود. سابقه این اتفاق در مورد لوازمی همچون موبایل وجود دارد ولی نمایشگاه موقت خودرو در ایران بی‌سابقه است.

طبق اعلام ایران‌خودرو این اقدام برای دسترسی بهتر و بیشتر مردم به محصولات و تولیدات این گروه خودروسازی بوده و امکان خرید را برای مشتریان سهل و آسان می‌نماید.

طبق خبری که در سایت رسمی گروه خودروسازی ایران‌خودرو منتشر شده است، این شرکت با برپایی ای نمایشگاههای موقت خودرو قصد دارد شرایط جدید فروش خود را از طریق این کار به اطلاع مردم رسانده و پروسه خرید خودرو را برای عموم آسانتر نماید. این خودروساز ایرانی در ادامه افزوده است:

با استفاده از این نمایشگاهها می‌توانیم ارتباط مستقیمی با مشتریان داشته باشیم و از سلیقه‌های متفاوت آنها و همچنین انتقادات و پیشنهاداتی که مطرح می‌کنند بهره‌مند شویم.

همچنین در ادامه آمده است:

برپایی این نمایشگاه به رضایتمندی بیشتر مشتریان منجر خواهد شد چرا که علاوه بر فروش محصولات، پاسخگوی نیازهای دیگر مشتریان در زمینه خدمات خودرو خواهیم بود. کارشناسانی که در این نمایشگاهها حضور دارند، از کارشناسان حرفه‌ای ما هستند که با حضور و معرفی دقیق و کامل محصولات بیش از پیش مشتریان را با خودروهای تولیدی ایران‌خودرو آشنا می‌کنند.

گفتنی است تابحال دو نمایشگاه موقت خودرو در تهران راه اندازی شده است که مکان آنها مراکز خرید مگامال و میلاد نور است که از جمله مراکز بزرگ و شناخته شده تهران هستند. طبق گفته ایران‌خودرو تمامی نمایشگاههای موقت خودرو در سراسر کشور، طبق یک استاندارد واحد طراحی و راه اندازی خواهند شد و سیاست‌های تبلیغاتی ایران‌خودرو در آنها لحاظ می‌شود.

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا