مکمل بنزین
گوناگونبرگزیده‌هاخبر

دولتمردان کشورهای مهم دنیا چه خودرویی سوار می‌شوند؟ +تصاویر

به گزارش چرخان، یکی بحث‌های همیشگی در بین رسانه‌های صنعت خودرو، خودروهایی است که برای مقاصد خاص استفاده می‌شود. خودروهایی که برای افراد مشهوری مانند فوتبالیستها، بازیگران، ثروتمندان و دیگر افرادی که برای جامعه مهم هستند و نوع خودرویشان از جنبه‌های مختلف تبلیغاتی یا سرگرمی برای مردم مهم است. در این بین بعضی از افراد هستند که نوع خودروی مورد استفاده‌شان از نظر امنیتی و کیفیت بسیار مهم است که روسای جمهور و بزرگان کشورها از جمله این افراد هستند.

اما مردم فکر می‌کنند که روسای جمهور دنیا و افراد مهم کشورهای بزرگ صرفا از یک سری برندهای خاص استفاده می‌کنند و استفاده از برندهای داخلی مرسوم نیست، اما این کاملا برعکسِ اتفاقی است که در جریان است و اکثرا روسای جمهور کشورهای بزرگ دنیا از خودروهای داخلی استفاده می‌کنند و کارهای امنیتی لازم توسط کارخانه خودروسازی داخلی روی خودروها انجام می‌شود.

بزرگان

1- رئیس جمهورِ مهم‌ترین کشور دنیا یعنی ایالات متحده آمریکا از خودروی کادیلاک برای رفت و آمد استفاده می‌کند. تفاوتی ندارد که اوباما بر سر کار باشد یا ترامپ با اندیشه‌های متفاوتشان، چیزی که در آنها مشترک است استفاده از کادیلاک‌های آمریکایی است که در سفرهای بین‌المللی آنها نیز برده می‌شود تا رفت و آمد رئیس جمهور آمریکا با این خودروها انجام گردد.

بنتلی انگلیس

2- کشور دوم این گزارش، انگلیس است که ملکه این کشور صرفا از خودروهای برند بنتلی استفاده می‌کند و به هیچ وجه از سایر خودروهای برندهای مربوط به دیگر کشورها استفاده نمی‌کند. این خودروها به صورت کامل امن شده و برای حمل و نقل ملکه استفاده می‌شود.

بنتلی انگلیس

3- کشور سومی که به بررسی آن می‌پردازیم کشور آلمان است. بالاترین مقام رسمی این کشور متعلق به صدراعظم این کشور است که برای حمل و نقل ایشان صرفا از تولیدات شرکت خودروسازی آئودی آلمان استفاده می‌شود.

بزرگان لکسوس

4- کشور آسیایی ژاپن نیز در این لیست حضور دارد. این کشور که یکی از قدرتمندترین کشورها در صنعت خودروسازی است از برند لکسوس برای جابجایی و استفاده‌های امنیتی بهره می‌برد. نخست وزیر ژاپن صرفا با خودروهای برند لکسوس که طبیعتا برای موارد امنیتی طراحی شده است استفاده می‌کند.

بزرگان دی اس فرانسه

5- فرانسه که دارای بزرگترین شرکتهای خودروسازی است نیز در این لیست حضور دارد که رئیس جمهور این کشورِ پرخبر در صنعت خودرو، صرفا از برند دی اس برای رفت و آمدهای ریاست جمهوری استفاده می‌کند. این نشان از بالا بودن کیفیت این برند خودروسازی است که البته توسط بعضی از نمایندگی‌ها در ایران نیز عرضه می‌شود.

6- آخرین کشوری که در این گزارش به آن اشاره می‌کنیم کشور ایتالیا است که رئیس جمهور این کشور بزرگ اروپایی صرفا از برند مازراتی برای نهاد ریاست جمهوری استفاده می‌کند و در همه سفرهای خارج از این کشور نیز، این خودروها حمل می‌شوند تا مورد استفاده قرار گیرند.

شاید یکی از نقاظ قوت شرکتهای خودروسازی دنیا در همین باشد که دولت‌های این کشورها و بزرگان آنها از تولیدات داخلی حمایت می‌کنند ولی از طرف دیگر نیز شرکتهای خودروساز در این کشورها به خوبی توانسته‌اند پاسخ اعتماد دولت‌هایشان را بدهند و قطعا دوسویه بودن روابط در این کشورها فاکتور مهمی است که در صورت رعایت در کشورمان، می‌تواند به رشد و بهبود صنعت خودرو در کشور کمک کند.

 

و سوال اینجاست، شما بگویید آیا رئیس‌جمهور کشورمان می‌تواند از محصولات ایران‌خودرو و سایپا برای خودروهای امنیتی نهاد ریاست جمهوری و رفت و آمد مقامات کشور استفاده کند؟ سوار شدن مقام های ارشد کشور بر خودروهایی همچون پراید، تیبا، ساینا، کوییک، سمند ( سورن، Se، LX و … )، دنا و دناپلاس آیا باور پذیر است؟!

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. رئیس جمهور و رئیس مجلس ما هم با سمند این ور و اون ور میرن جون عمه صدام…

    1. سلام ابوالفضل عزیز
      در حال حاضر ملکه انگلیس از بنتلی استفاده می کنه
      تصویر برای گذشته است که حق با شماست.

  2. چه کسانی این غده سرطانی خودروی داخلی را تغذیه می کنند. بله ملت شریف ایران.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا