مکمل بنزین
شرایط فروش

شرایط فروش نقد و اقساط کرمان‌موتور برای هیوندای i20 – اتومات (دهه فجر 96)

به گزارش چرخان، کرمان موتور در خبری شرایط ویژه فروش و پیش‌فروش نقد و اقساط محصولات خود را اعلام کرد که در این شرایط فروش، تسهیلات خوبی برای مشتریان در نظر گرفته شده است. شاید ویژه‌ترین شرایط در نظر گرفته شده در طرح دهه فجر این شرکت که مفصل‌ترین شرایط فروش در بین طرح‌های فروش کرمان موتور نیز هست، فروش نقد و اقساط ویژه بهمن  هیوندای i20 – اتومات است که در هر دو مدل پرداخت به صورت یکماهه تحویل مشتری می‌شود.

قیمت نهایی خودرو 96 میلیون و 50 هزار تومان تعیین شده است که شامل موارد قیمت خودرو و هزینه‌های جانبی قانونی است. در مدل فروش نقدی، مشتری با یک مرحله پرداخت کامل وجه خودرو می‌تواند یکماه بعد خودروی خود را تحویل بگیرد.

در این طرح سود مشارکت و انصراف تعیین نشده است و تنها کرمان موتور متعهد شده است در صورت تاخیر در تحویل خودرو ماهانه 2.5 درصد به مشتری جریمه دیرکرد پرداخت نماید.

هیوندای i20 کرمان‌موتور

وضعیت سند در حالت فروش نقدی آزاد بوده و شرایط خاص دیگری ندارد.

اما در بخش فروش اقساطی، کرمان‌موتور سه نوع تسهیلات برای خریداران هیوندای i20 در نظر گرفته است. مشتریان بسته به نقدینگی خود می‌توانند از تسهیلات این شرکت در اقساط 10 الی 30 ماهه استفاده کنند.

پیش پرداخت مورد نیاز برای استفاده از طرح فروش اقساطی هیوندای i20 – اتومات متفاوت بوده و مشتری می‌تواند با پرداخت حداقل 45 میلیون تومان صاحب خودرو شود. حداکثر نقدینگی مورد نیاز نیز 55 میلیون تومان است که باعث کاهش اقساط تسهیلات نیز می‌شود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا