مکمل بنزین
خبر

خودروهای فولکس واگن تیگوان و پاسات به مشتریان تحویل داده شد + تصاویر

به گزارش چرخان، ماموت خودرو که چند وقت قبل اطلاعیه پیش فروش خودروهای فولکس واگن تیگوان و پاسات 2018 را در سایت خود منتشر کرده بود و از تحویل 30 روزه این دو خودرو خبر داده بود، روز گذشته این خودروها را با حضور سفیر آلمان به مشتریان تحویل داد.

ماموت خودرو حدود سه هفته قبل پیش فروش دو خودروی خود را آغاز کرده بود که موعد تحویل خودروها 30 روزه بود ولی این شرکت با خوش قولی (البته نامتعارف) توانست تنها پس از گذشت حدود 20 روز خودروهای فولکس واگن تیگوان و پاسات را به خریداران تحویل دهد.

این پیش فروش با پیش پرداخت 200 میلیون تومان انجام شد و قیمت نهایی دو خودرو به شرح زیر است که قبلا در چرخان نسبت به اطلاع رسانی آن اقدام کرده بودیم:

پاسات در صورت خرید نقدی از سوی مشتریان، قیمتی برابر با ۲۷۵ میلیون تومان و تیگوان نیز در صورت خرید نقدی از سوی مشتریان قیمتی برابر با ۲۸۹ میلیون را دارا خواهند بود.

لازم به ذکر است، پاسات در کلاس خودروهای سدان خانوادگی قرار گرفته و در بازار فعلی ایران رقبایی همچون رنو تلیسمان، کیا اپتیما، هیوندای سوناتا و پژو ۵۰۸ را پیش روی دارد. همچنین تیگوان که دیگر محصول این شرکت برای عرضه به بازار داخلی کشور است، در بازار داخلی ایران رقبایی همچون رنو کلئوس، هیوندای سانتافه، کیا سورنتو، تویوتا راو۴، دی اس۶ و بورگوارد BX7 را دارا خواهد بود.

این مراسم در حضور سفیر آلمان در کشورمان انجام شد و این مسئول آلمانی شاهد تحویل اولین سری‌های محصولات فولکس واگن در ایران بود. همچنین مدیران ماموت خودرو در این مراسم حضور داشتند.

 

فولکس واگن فولکس واگن فولکس واگن

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام .مبارکه همه آنهایی که تحویل گرفتندوافسوس که قشر اکثریت مردم توان خرید آن خودروی خوب را ندارند افسوس !!!!!!

    1. سلام عبدالرضا جان
      بله متاسفانه اکثریت مردم قادر به استفاده از این خودروهای ایمن و بروز دنیا نیستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا