مکمل بنزین
خبرداخلی

قیمت هایما S7 در تیپ و مدل‌های معمولی و توربو

به گزارش چرخان، مدتی است که ایران‌خودرو در واحد خراسان خود خودرویی را مونتاژ می‌کند که از نظر ظاهر و امکانات، در سطح قابل قبولی بوده و مورد پسند بعضی از مردم نیز واقع شده است که البته این رضایت صرفا به دلیل محدود بودن انتخاب‌های مردم در بازار پر هرج و مرج خودروهای خارجی است. چندی پیش خبر افزایش تولید هایما S7 نیز در سایتها منتشر شد.

شرکت چینی هایما در سال 1992 میلادی تاسیس شده است و همکار جدی شرکت مزدا موتور ژاپن محسوب می‌شود که البته سهم مزدا موتور در سال 2006 به دیگر خودروساز چین یعنی FAW منتقل شد. ایران خودرو برای کسب سهم بیشتری از بازار شاسی بلندهای کشور با این شرکت چینی وارد همکاری شده است تا خودرو هایما S7 را به بازار کشور عرضه کند.

این خودرو در حال حاضر در دو مدل هایما S7 اتوماتیک و اتوماتیک توربو عرضه می‌شود که البته مدل توربوی این خودرو به صورت فول اتوماتیک است.

این دو مدل از خودروی هایما S7 با تفاوت حدود 15 میلیون تومانی در بازار خرید و فروش می‌شود و نکته جالب در مورد قیمت این خودرو، بالا بودن قیمت بازار در هر دو مدل به نسبت قیمت درب کارخانه است که بر خلاف بسیاری از خودروهای دیگر تولید (بخوانید مونتاژ) داخل کمی عجیب است. به طور مثال می‌توانید گزارش‌های مربوط به محصولات چری، کرمان موتور و سایر خودروسازهای داخلی را در چرخان بخوانید که کار مونتاژ خودروهای خارجی را انجام می‌دهند و قیمت محصولاتشان در بازار آزاد کمتر از قیمت رسمی آنهاست.

 

این خودرو در مدل هایما S7 اتوماتیک معمولی با قیمت 80 میلیون و 500 هزار تومان در بازار آزاد فروخته می‌شود که قیمت درب کارخانه این خودرو 79 میلیون و 229 هزار تومان است.

 

همچنین مدل هایما S7 توربو فول اتوماتیک در بازار آزاد 96 میلیون و 500 هزار تومان بوده و ایران‌خودرو این محصول را با قیمت 95 میلیون و 74 هزار تومان به مشتری عرضه می‌کند.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا