مکمل بنزین
خبرداخلیشرایط فروش

طرح فروش مشارکتی تویوتا پریوس با تخفیف ویژه و تسهیلات مناسب

به گزارش چرخان، شرکت ایرتویا نمایندگی رسمی محصولات تویوتا در ایران، اقدام به فروش مشارکتی محصولات پرطرفدار تویوتا در ایران کرده است که در این طرح خودروهای تویوتا رافور، پریوس و C-HR با شرایط ویژه و تسهیلات مناسب و تخفیفات قابل توجه به مشتریان عرضه می‌شود.

شرایط فروش مشارکتی خودروی تویوتا پریوس

این خودرو که دارای حجم موتور 1800 سی‌سی است با موعد تحویل 120 و 180 روز کاری به مشتریان عرضه شده است. پیش پرداخت مورد نیاز در این دو طرح به ترتیب 45 و 35 میلیون تومان بوده که که هر دو شامل سود مشارکت 18 درصد و سود انصراف 16 درصد می‌شود و به صورت چند مرحله ای مابقی مبلغ خودرو تسویه می‌گردد.

در تسویه نقدی طرح 120 روز، مشتری می‌تواند از تخفیف 3.5 میلیون تومان این شرکت بهره‌مند گردد. همچنین در صورت تمایل، شرکت ایرتویا تسهیلات 45 میلیون تومانی در نظر گرفته است و در صورتی‌که طی 10 ماه تقسیط شود، بهره‌ای به این تسهیلات تعلق نخواهد گرفت. در حالت 18 ماهه تنها 12 درصد سود تسهیلات خواهد بود که طی 3 چک 6 ماهه دریافت می‌شود.

در تسویه نقدی طرح 180 روز، مشتری می‌تواند از تخفیف 4 میلیون تومانی ایرتویا برای خرید تویوتا پریوس استفاده کند. همچنین در صورت تمایل به تسویه اعتباری، تسهیلات 50 میلیون تومانی با نرخ بهره صفر در اقساط 10 ماهه و نرخ بهره 12 درصد در اقساط 24 ماهه که طی 4 چک دریافت می‌شود، شامل وی خواهد شد.

همچنین ایرتویا به متقاضیان طرح فروش مشارکتی خودروی پریوس 7 سال یا 200 هزار کیلومتر گارانتی تعویض باتری ولتاژ بالای سیستم هیبرید هدیه می‌دهد که در حالت عادی پیش فروش، این مورد لحاظ نمی‌شود.

این شرکت نسبت به فعالیت نمایندگی‌های غیررسمی تویوتا در کشور و لزوم توجه و دقت مردم نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و در بخشنامه مربوط به این طرح نسبت به هشیار بودن مشتریان تذکر داده است.

تویوتا پریوس

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا