Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

رد پای لامبورگینی آونتادور SV رودستر 13 میلیارد تومانی در ایران! + عکس

به گزارش چرخان، با به عرصه آمدن سایت‌های نیازمندی آنلاین حواشی جالبی نیز آمده و اتفاقاتی از خرید و فروش‌های عجیب در آن‌ها گزارش می‌شود که در تازه‌ترین آن‌ها در یکی از سایت‌های نیازمندی آنلاین، یک لامبورگینی اونتادور SV رودستر با قیمت 13 میلیارد تومان آگهی شده که جالب است بدانید تعداد کل تولید شده از این خودرو در جهان فقط 500 عدد است!

این خودروی گران قیمت که از سری خودروهای روباز بوده، جزو اولین‌های این سری نیز هست که به SV شناخته می‌شوند. شتاب‌گیری تنها 2.9 ثانیه‌ای برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتری از دیگر ویژگی‌هایی است که لامبورگینی آونتادور SV رودستر دارد.

لامبورگینی اونتادور

همچنین سقف سرعتی این خودروی گران‌قیمت لامبورگینی 350 کیلومتر در ساعت است که قطعا امکان تست آن در جاده‌های ایران نخواهد بود!

خودروی آگهی شده حدود 5000 کیلومتر کار کرده و به گفته فروشنده بدون رنگ است! همچنین 8 ماه بیمه دارد که بر اساس تحقیقی که خبرنگار چرخان انجام داده چیزی در حدود 5 میلیون تومان حق بیمه شخص ثالثی است که باید پرداخت شود. بیمه بدنه لامبورگینی آونتادور در صورتی‌که البته این شرکت‌ها ریسک را بپذیرند چیزی در حدود 120 میلیون تومان خواهد بود!

1 نظر
  1. محمد می گوید

    توفکریک سقفم “یه سقف بی روزن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.