مکمل بنزین
گوناگونخبر

چری برند جدید Jetour را معرفی کرد

شاسی‌بلند بزرگی که تصاویر آن را می‌بینید؛ Jetour X70 نام دارد. Jetour یک برند جدید در بین خودروسازان چینی بوده و بخشی از کمپانی مطرح چری است. چری این برند جدید را رسما در تاریخ 22 ژانویه 2018 معرفی کرده است.

اما شاسی‌بلند Jetour X70 با ظاهری جالب و با قرار گرفتن نام Jetour بروی جلو پنجره و درب صندوق عقب خود؛ اولین محصول برند Jetour به حساب می‌اید. کلمه Jetour از Jietu چینی‌ها گرفته شده و به معنی جاده پیروزی است. X70 با ابعاد 4720/1900/1695 تولید شده و فاصله بین دو محو آن به 2745 میلی‌متر می‌رسد. وزن خالص این شاسی‌بلند هفت نفره حدود 1560 کیلوگرم بوده و از نظر کلاس و رده تولیدی؛ بین برند تیگو و Exceed کمپانی چری قرار می‌گیرد.

Jetour X70 با وجود ابعاد و وزن زیادِ خود از یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو با قدرت 150 اسب‌بخار استفاده کرده و برای انتقال قدرت به چرخ‌های جلو از یک گیربکس اتوماتیک شش سرعته بهره می‌برد.

خودروسازان چینی از سال 2005 تاکنون برندهای فراوانی به وجود آورنده‌اند. هدف از خلق برندهای جدید در بازار چین؛ جلب نظر گروه‌های خاصی از مردم، مانند جوانان در شهرهای بزرگ است. به نظر می‌رسد که Jetour به عنوان یک برند ارزان قیمت در بازار چین فعالیت کرده و نباید انتظارات بزرگی از این برند تازه تاسیس داشت؛ اما ظاهرا چری برنامه‌ریزی مفصلی برای آن انجام داده و قرار است که به‌زودی محصولات بیشتری از برند Jetour معرفی شوند.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا