مکمل بنزین
خبرشرایط فروش

شرایط فروش نقد و اقساط ایرتویا برای خودروی تویوتا رافور 2018 (بهمن 96)

به گزارش چرخان، بازار خودروهای خارجی این روزها دچار نوسان و تلاطم زیادی شده و قیمت‌ها با تغییرات گسترده‌ای همراه است تا حدی که بسیاری از مردم عطای خرید خودروهای خارجی را به لقای آن در بازار بی‌قانون آزاد خودروهای خارجی بخشیده‌اند. اما در این بین شرکتهای رسمی واردکننده خودروهای خارجی سعی در تنظیم بازار دارند و با ارائه شرایط فروش ویژه که معمولا در ماههای آخر سال ارائه می‌شوند، جذابیت و انگیزه لازم را به این بازار برگردانده‌اند. ایرتویا نماینده رسمی محصولات تویوتا در ایران برای یکی از خودروهای محبوب خود یعنی تویوتا روفور 2018 شرایط فروش نقد و اقساط در نظر گرفته است که با تسهیلات خوبی به مشتریان عرضه می‌شود.

تویوتا روفور 2018

خودروی تویوتا روفور 2018 در 2 تیپ T3-V و T3-E در این طرح فروش به مشتریان عرضه می‌شود. قیمت قطعی و نهایی مدل V در این طرح فروش 339 میلیون تومان در نظر گرفته شده است. همچنین مدل E با قیمت 352 میلیون تومان به مشتریان عرضه خواهد شد. نکته جالب در این طرح، تخفیف خوبی است که ایرتویا برای خریداران این خودرو در نظر گرفته است. ایرتویا برای مدل V تخفیف 3 میلیون تومانی و برای مدل E تخفیف 4 میلیون تومانی معین نموده که مشتریان می‌توانند با پرداخت نقدی کل مبلغ از این تخفیف ویژه بهره‌مند شوند.

کمترین پیش پرداخت لازم برای خرید تویوتا روفور 2018 مدل V در این طرح فروش 219 میلیون تومان و حداکثر نقدینگی لازم 279 میلیون تومان تعیین شده است که بنا بر قدرت خرید مشتری قابل پرداخت است. در صورت پرداخت بالاترین نقدینگی هزینه‌های ترهین و بیمه بدنه محاسبه نخواهد شد.

کمترین پیش پرداخت لازم برای خرید تویوتا روفور 2018 مدل E در این طرح فروش 232 میلیون تومان و حداکثر نقدینگی لازم 292 میلیون تومان تعیین شده است که بنا بر قدرت خرید مشتری قابل پرداخت خواهد بود. در صورت پرداخت بالاترین نقدینگی هزینه‌های ترهین و بیمه بدنه محاسبه نخواهد شد.

مشتری متقاضی خرید این خودرو می‌تواند بنا بر نیاز خود از تسهیلات 60 تا 120 میلیون تومانی ایرتویا در اقساط 6 تا 18 ماهه بهره‌مند شود. همچنین در صورت انتخاب اقساط 6 ماهه کارمزد و بهره ای به تسهیلات، تعلق نخواهد گرفت.

سود تسهیلات در سایر بازه‌های پرداخت 18 و 21 درصد تعیین شده است. همچنین طبق وعده ایرتویا، این خودروها 30 روزه به مشتری تحویل داده خواهد شد.

تویوتا روفور 2018

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا