مکمل بنزین
خبرداخلی

از کارناوال تلیسمان سواران تا گردهمایی الماس های نگین خودرو در اصفهان

به گزارش چرخان، نمایشگاه خودرو اصفهان یکی از رویدادهای بزرگ صنعت خودرو در کشور است که مکانی برای گردهمایی شرکتهای بزرگ خودروسازی و نمایندگی برندهای معتبر و عاشقان خودرو بوده که همه ساله باعث ایجاد شور متفاوت در جامعه خودرویی کشور می شود تا جاییکه بسیاری از افراد از اقصی نقاط کشور برای حضور در این نمایشگاه خودرویی کوله بار سفر می بندند! نگین خودرو نیز برای این نمایشگاه برنامه ریزی متفاوتی داشت که از جمله این برنامه ها می توان به نخستین کارناوال تلیسمان سواران اشاره کرد.

در روز اول نگین خودرو اقدام به رونمایی یکی از خودروهای جدید خود کرد و پس از تهران، اصفهانی ها دومین شهری بودند که مگان جدید رنو را مشاهده کردند.روز اولی که اینطور برای نگین خودرو آغاز شد و روز آخری که با کارناوال تلیسمان سواران همراه شد از نکات جالب حضور نگین خودرو در اصفهان بود.

کارناوال تلیسمان

کارناوال تلیسمان سواران  با حمایت نمایندگی رسمی نگین خودرو و در حاشیه نمایشگاه اصفهان برگزار شد که واکنش های خوبی نیز به این کارناوال در مردم دیده شد. این خودروها که تعدادشان به 35 مورد می رسید با حمایت نگین سرویس، سرویس جدید نگین خودرو راهی خیابان های اصفهان شدند و پس از انجام عملیات های تعیین شده و گذر از خیابان معین شده، در مکان عاملیت برگزار کننده این کارناوال جمع شدند و پایانی خوش برای این کارناوال رقم زدند.

پس از حضور در عاملیت قناد نگین خودرو در اصفهان و پس از پذیرایی های انجام شده در این نمایندگی، کارگاه آموزشی برای شرکت کنندگان برگزار شد و بعد از آن به صورت دسته جمعی به سمت نمایشگاه خودرو اصفهان حرکت کردند.

همچنین از دیگر برنامه های نگین خودرو در نمایشگاه خودرو اصفهان، گردهمایی ویژه مدیران الماسی استان اصفهان بود که برای تبیین فعالیت های پیش روی این نمایندگی رنو فرانسه و آموزش هایی در مورد کسب و کار در بازار اصفهان برگزار شد. در این گردهمایی بیش از 1000 نفر حضور داشتند که با عنوان مدیریت عالی تجارت و کسب و کار در مرکز همایش های سیتی سنتر اصفهان برگزار شد.

نگین خودرو در این همایش جزو حامیان اصلی همایش بود که توانست با حمایت مالی خود، یکی از بزرگترین همایش های کسب و کار اصفهان را پشتیبانی کند. در این همایش خودروهای برند رنو فرانسه به مدیران اصفهانی معرفی شد و آنها با جدیدترین محصولات نگین خودرو و رنو فرانسه آشنا شدند.

 

بیشتر بخوانید:

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا