مکمل بنزین
خبرداخلی

ضرر میلیاردی شرکتهای خودروسازی ایرانی از بارش برف در تهران!

به گزارش چرخان، روز گذشته شاهد بارش برف سنگینی در تهران بودیم که باعث شد مردم تهران و استانهای همجوار که در پاییز و ماه اول زمستان از نزولات آسمانی برخوردار نبودند، شادمان و خوشحال از نزول رحمت الهی باشند ولی در این بین اتفاقات بدی نیز به دلیل عدم آمادگی ارگان ها و نهادهای مختلف پیش آمد که از جمله آن ضرر میلیاردی شرکت‌های خودروسازی بود که در تهران فعالیت داشتند و به دلیل نرسیدن کارگرانشان حداقل یک شیفت کاری را از دست دادند و آمار تولیداتشان کاسته شد.

طبق اعلام شرکت‎های خودروسازی سایپا و ایران‌خودرو و دیگر شرکت‌های خودروسازی حاضر در تهران، تولید روزانه چند هزار خودرو آماری است که با یک حساب سرانگشتی، ضرر چند میلیاردی این شرکتها را ثابت می‌کند. ایران‌خودرو و سایپا جزو شرکتهایی هستند که از اقصی نقاط استان تهران و البرز نیرو دارند و سرویس‌های این دو شرکت تردد زیادی در مسیرهای ورودی به تهران داشته و بسته شدن آزادراهها و جاده‌های منتهی به تهران، باعث شد که بسیاری از کارگران این دو شرکت نتوانند در شیفت کاری خود حضور یابند.

این اتفاق در شیفت کاری صبح به صورت کامل روی داد و حتی در شیفت بعد از ظهر نیز بسیاری از کارگران این دو شرکت نتوانستند خود را به محل کار برسانند و سایپا و ایران‌خودرو طی دیروز، متحمل ضرر سنگینی شدند (‌البته سایپا شیفت یک و دو را به طور کامل تعطیل کرد‌)  این اتفاق در حالی روی می‌دهد که دو شرکت پیش فروش‌های سنگینی انجام داده‌اند و سررسید پیش فروش‌ها نیز مرتب در حال فرارسیدن است و طبیعتا اضافه کاری‌های اجباری در انتظار کارگران خواهد بود.

 

بیشتر بخوانید:

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

    1. سلام رضا جان
      ضرر کنن از جیب مشتری در میارنااا
      ممنون از نظرت در چرخان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا