مکمل بنزین
گوناگونخبر

تیزر جدیدی از نسل جدید هیوندای سانتافه منتشر شد

تا به امروز چندین تصویر جاسوسی از نسل جدید هیوندای سانتافه منتشر شده است و حال این شرکت کره‌ای تیزر رسمی برای نسل چهارم سانتافه منتشر کرده است. در این تیزر رسمی بخش بالایی نمای جانبی نسل جدید هیوندای سانتافه به چشم می‌خورد.

در حالی‌که نمی‌توان توسط این تیزر به طراحی نمای جلویی این دستگاه پی برد ولی انتظار می‌رود با جلو پنجره بزرگی همانند آنچه در تصاویر جاسوسی مشاهده کردیم، مواجه شویم.

در حال حاضر اطلاعات کمی از نسل جدید هیوندای سانتافه در دسترس ما قرار دارد ولی هیوندای قول داده که این خودرو SUV را با ویژگی‌های جذابی روانه بازار کند. براساس اعلام هیوندای، نسل چهارم سانتافه اولین خودرویی خواهد بود که از سیستم اشغال شدن صندلی بهره می‌برد.

این سیستم صندلی‌های عقب خودرو را مورد بررسی قرار می‌دهد. زمانی‌که فردی خواهان پیاده شدن از خودرو باشد، این سیستم به راننده هشدار می‌دهد. به این سیستم باید به عنوان یک نوآوری نگاه کرد که برای اولین بار در نسل جدید هیوندای سانتافه مورد استفاده قرار می‌گیرد و امنیت سرنشینان را افزایش می‌دهد.

یکی دیگر از ویژگی‌های ممتاز این خودرو، سیستم جلوگیری از تصادف در بخش پشتی است. این سیستم به قابلیت ترمز خودکار مجهز شده که می‌تواند در هنگامی‌که راننده در کوچه‌های باریک دنده عقب می‌رود، به کمک وی بشتابد و از ایجاد تصادف جلوگیری کند.

هیوندای وعده داده که تصاویر اصلی این نسخه جدید را در ماه آینده منتشر کند، البته احتمال انتشار برخی اطلاعات فنی در رابطه با این نسل جدید نیز وجود دارد. از این خودرو به صورت رسمی در نمایشگاه خودرو ژنو که در ماه مارس برگزار می شود، رونمایی خواهد شد.

انتظار می‌رود نسخه مجهز به سه ردیف صندلی نسل جدید هیوندای سانتافه نسبت به نمونه دارای دو ردیف صندلی امکانات بالاتری داشته باشد تا مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کند. برای آشنایی کامل با این خودرو محبوب باید چند هفته دیگر منتظر بمانیم.

محمد قریشی

مهندس مکانیک و علاقه مند به دنیای خودرو و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا