مکمل بنزین
خبر

چهار خودروی هیبریدی روز تویوتا در خیابان‌های انگلستان خودنمایی می‌کنند!

اگر شما طی سال‌های اخیر یکی از کسانی هستید که یک خودروی هیبریدی از برند تویوتا خریداری کرده است، باید بگوییم که شما تنها خریداری نیستید که در بین سیل عظیمی از برندهای خودرویی به این برند با کیفیت اعتماد کردید. کمپانی تویوتا مدعی شده است که بزرگترین و گسترده‌ترین هر سازنده است، البته ادعای این برند ژاپنی دور از واقعیت نیست.

طبق آخرین آمار فروش تویوتا نشان می‌دهد که ۴۰ درصد از متقاضیان خرید خودروهای الکتریکی، محصولات برند تویوتا را انتخاب کرده‌اند. این آمار نشان از کیفیت، اعتماد و سخت‌کوشی مدیران و کارکنان این برند موفق ژاپنی است که البته محصولات تویوتا در ایران هم عرضه می‌شوند و طرفداران زیادی را هم مجذوب خود کرده‌اند. اما قسمت اعظم اقشار جامعه بدلیل قیمت گذاری بسیار بالای نمایندگی‌ها که هر ماه هم شاهد افزایش قیمت‌ها هستیم، برای محصولات، خیلی‌ها توان خرید این سامورایی‌های با کیفیت را نخواهند داشت.

آخرین شرایط فروش مشارکتی تویوتا روفور و تویوتا CHR (بهمن ۹۶)

جدیدترین شرایط فروش نقد و اقساطی محصولات تویوتا (بهمن ۹۶)

جالب است بدانید که در نیمه اول سال ۲۰۱۷ میلادی بیش از ۲۲ هزار و ۶۱۶ دستگاه خودروی هیبریدی به‌فروش رسید که از کل این آمار ۳۰ درصد خودروهای عرضه شده منحصر به برند تویوتا بوده است.

گمان نمی‌رود که این روند صعودی تویوتا متوقف شود و فروش محصولات این برند کاهش پیدا کند. حالا تویوتا می‌خواهد با دادن وعده نسخه الکتریکی تویوتا آیریس، تویوتا یاریس، تویوتا CH_R و تویوتا روفور در کنار هیبرید اختصاصی پریوس به جاه‌طلبی‌های خود ادامه دهد و کار را برای رقبای خود سخت‌تر کند.

چرا برند تویوتا اینقدر در حال محبوب شدن است!؟

از آنجا که هر برند خودرویی با گذشت زمان محصولات و نسخه‌های خود را به‌روز می‌کنند و همگام با پیشرفت‌ها و استانداردهای روز دنیا این مسیر را سیر می‌کنند، ظاهرا کمپانی تویوتا در این زمینه بسیار خوب عمل کرده است که یکی از نمونه‌های موفق این برند طراحی، ساخت و عرضه تویوتا CHR بود که در بازار انگلستان و اروپا توانست دست تمام رقبا را در حنا بگذارد.

آمارها نشان می‌دهند که ۸۰ درصد از خریداران نسخه بنزینی این شاسی‌بلند را انتخاب می‌کنند. همچنین افزایش فروش نسخه تویوتا روفور هیبریدی در بالا کشیدن این برند بسیار موثر عمل کرده است.

مارک رودن رییس فروش تویوتا در بریتانیا اظهار کرد: قدرتی به نام هیبریدی دیگر رمز و راز نیست اما ادعا می‌کند که تویوتا محدوده هیجان‌انگیزی از خودروهای هیبریدی عرضه شده در دنیاست. لکسوس عمیقا معتقد است که ۹۹ درصد از مدل‌های فروخته شده در انگلستان دارای قدرت هیبریدی هستند. حالا کار برای برند ولوو بسیار سخت شده است چرا که با این همه رقبای قدرت‌مند این کمپانی باید تا یک سال دیگر یعنی تا سال ۲۰۱۹ میلادی به‌طور کامل خودروهای خود را به نسخه برقی برساند تا از این قافله عقب نماند.

 

مهدی درکی

حدود یک سال است که به پیشه مترجمی و نویسندگی مطالب در دنیای خودرو وارد شده ام. تلاش‌بر این است تا با قرار‌ دادن مطالب روز خودرویی در اختیار هموطنان رضایت خاطر شما عزیزان میسر گردد... .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا