مکمل بنزین
رپورتاژ

تویوتا پریوس با کیفیت ترین خودرو از دیدگاه مشتریان!

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ISQI ایران برای نوزدهمین دوره متوالی گزارشی از رضایت مشتریان در خصوص ” کیفیت اولیه خودروهای سواری” منتشر کرد. در این گزارش که در هفت دسته قیمتی تفکیک شده، کیفیت اولیه خودروهای سواری در نیمه اول سال ۹۶ مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفته است.

طبق گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) و با توجه به گزارش میزان رضایت مشتریان از کیفیت اولیه خودروها در شش ماه نخست سال ۹۶،تویوتا پریوس توانست با کسب ۸۴۲ امتیاز عنوان نخست را در رتبه بندی کسب کند.

در این گزارش، خودروها به هفت دسته متفاوت از لحاظ رده قیمتی تقسیم بندی شده و با هم مقایسه شده اند. دسته بندی ها براساس قیمت شرکتی خودروها در شش ماهه اول ۱۳۹۶ صورت گرفته و تویوتا پریوس در دسته ای با بازه قیمتی ۱۲۵ تا ۲۰۰ میلیون تومان قرار گرفته است.

درحالی که بعضی از برندها با بیش از یک خودرو در این دسته ( با بازه قیمتی ۱۲۵ تا ۲۰۰ میلیون تومان) حضور داشتند، اما تویوتا پریوس با اختلاف زیادی توانست عنوان با کیفیت ترین خودرو از دیدگاه مشتریان را با کسب رتبه نخست از آن خود نمایند.

تویوتا پریوس به عنوان پرفروش ترین خودروی هیبرید در دنیا و اولین خودروی هیبرید عرضه شده در بازار ایران شناخته می شود که از زمان تولید آن بیش از ۴ میلیون دستگاه تولید شده است. این خودرو در بازار ایران نیز با استقبال بسیار بالایی همراه بوده که سهم قابل توجهی از فروش را به خود اختصاص داده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از شرایط فروش این خودرو کلیک نمایید.

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا