مکمل بنزین
خبر

مرسدس بنز انتظار دارد نسخه جدید G کلاس، رشد فروش داشته باشد

مرسدس بنز انتظار دارد که فروش G-Class جدید با توجه به تغییرات آن افزایش یابد. دیترمر اکسلر، مدیر عامل مرسدس بنز، گفت که مدلهای AMG با کارایی بالا، باید به رشد فروش کمک کنند. وی همچنین گفت تیونرها نیز به سراغ نسخه جدید G کلاس خواهند آمد و با ارائه مدل ویژه به فروش بیشتر آن کمک خواهند کرد. احتمالا فروش مدل 2019 مرسدس بنز G-Class در پاییز امسال با مدل G550 آغاز شود. با توجه به صحبت‌های آقای اکسلر، قیمت این خودرو کمی افزایش خواهد یافت، اما او مشخص نکرد که این افزایش قیمت چه مقدار خواهد بود. مدل G550 با یک پیشرانه 4.0 لیتری دو توربو V-8 عرضه خواهد شد که قدرت مناسبی دارد.

انتظار می‌رود مدل‌های AMG به زودی پس از G550 عرضه شوند و به گفته یان جیمز، مدیر بازاریابی G-Class، مدل‌هایی با کارایی بالا نیز عرضه خواهند شد. طبق گفته جیمز، مدل AMG بخشی از مدل سال 2019 خواهد بود و انتظار می‌رود یکی از این محصولات در ژنو ۲۰۱۸ به‌نمایش گذاشته شوند. اکسلر در این گزارش گفت که افزایش قابل ملاحظه فروش در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ دور از ذهن نیست، چرا که فروش این خودروها در سال‌های متمادی رشد داشته است. مدل‌های AMG بخش عمده‌ای از فروش G کلاس در ایالات متحده را به‌خود اختصاص داده‌اند و مرسدس بنز موفق شده که در سال ۲۰۱۷ با فروش 4188 نمونه از این خودروها رشد فروش ۶ درصدی را تجربه کند.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا