مکمل بنزین
خبرداخلی

پژو پارس سردمدار گرانی امروز خودروها شد! + لیست قیمت خودروهای مدل 97

به گزارش چرخان، با نزدیک شدن به پایان سال و اوج گرفتن تب و تاب خرید خودرو در بین مردم کشورمان، بازار خودروهای صفر نیز داغ شده و قیمت مدل97 بسیاری از خودروها با افزایش قیمت بالایی مواجه شده است که نبود فروش فوری در شرکت‌های خودروسازی و سکوتِ نشانهِ رضایت آنها، روز به روز بر گرانی‌های این بازار می‌افزاید که طبق گزارش‌های منتشر شده از بازار خودروهای داخلی، پژو پارس امروز سرلیست خودروهای گران شده بازار بود.

روز گذشته قیمت بسیاری از خودروها افزایش قیمت زیادی را تجربه کردند که بعضا این افزایش‌ها تا چند میلیون تومان نیز می‌رسید و با توجه به این اتفاق، قیمت خودروهای داخلی تقریبا ثابت بوده و تغییری نکردند.

پژو 405 GLX مدل 97 در بازار آزاد با قیمت 30 میلیون و پانصد هزار تومان خرید و فروش می‌شود. پژو 405 SLX مدل 97 نیز با قیمت 32 میلیون و نهصد هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شود.

پژو پارس مدل 97 نیز با قیمت 38 میلیون و 800 هزار تومان در بازار معامله می‌شود که افزایش حدودا 200 هزار تومانی را تجربه کرده است.

تندر پلاس مدل 97 نیز با قیمت 46 میلیون و 300 هزار تومان و نوع اتوماتیک آن با قیمت 53 میلیون و سیصدهزار تومان فروخته می‌شود.

پژو 206 تیپ 2 مدل 97 نیز با قیمت 33 میلیون و نهصد هزار تومان و پراید 131 مدل 97 با قیمت 21 میلیون و هشتصدهزار تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

هایما s7 جدیدترین خودروی ایران‌خودرو نیز با قیمت 95 میلیون و پانصد هزار تومان در بازار ارائه شده است که به نسبت قیمت نمایندگی تفاوت خاصی ندارد.

سراتو اتوماتیک نیز با تفاوت قیمت 2 میلیون تومانی نسبت به نمایندگی، با قیمت 106 میلیون تومان در بازار آزاد برای فروش وجود دارد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا