مکمل بنزین
خبرداخلی

پرطرفدارترین رده قیمتی خودروها در بازار ایران کدام است؟

به گزارش چرخان، طی روزهای گذشته شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران اقدام به انتشار آماری کرد که طی آن اطلاعات جالبی از بازار خودروهای کشور منتشر شد که برای رسانه‌ها بسیار جالب بود. یکی از این موارد پرطرفدارترین رده قیمتی خودروها برای مشتریان ایرانی بود  که در این گزارش اعلام شده بود.

طبق اعلام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران رده قیمتی 25 تا 50 میلیون تومان یکی از رده‌های پرطرفدار برای مشتریان ایرانی در بازار خودرو است که تعداد خودروهای زیادی نیز در این رده حضور دارند. طبق بررسی‌های صورت گرفته، خودروهای موجود در این رده قیمتی بیش از 63 درصد از سهم بازار را در اختیار دارند و بیشترین تقاضا نیز در همین رده قیمتی است.

برخلاف تصور مردم، خودروهای زیر 25 میلیون تومان در رده دوم پرطرفدارترین رده‌های قیمتی در بازار بوده و رده‌های قیمتی دیگر در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

نکته جالب در گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در مورد لیست پرتقاضاترین خودروها در کشور، سهم حدود 2 درصدی خودروهای بالای 125 میلیون تومان است که به خودروهای لوکس نیز مشهور هستند.

بدین ترتیب این گزارش نشان می‌دهد که تقاضا در کشور در رده خودروهای ارزان بوده و شرکتهای مختلف خودروسازی برای کسب سهم بیشتر از بازار ایران باید روی این رده قیمتی مانور داده و محصولات خود را تولید کنند.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا