مکمل بنزین
گوناگونخبر

نماینده نیسان در ایران حائز رتبه اول در رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش شد

به گزارش چرخان، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) که یکی از شرکتهای معتبر و موثق رتبه‌بندی شرکتهای خودروسازی در ایران است در آخرین گزارش رتبه‌بندی شرکتهای خودروسازی در کشورمان، رتبه شرکتهای ایرانی را در رضایتمندی خدمات پس از فروش را اعلام کرد که طبق این گزارش شرکت جهان نوین آریا، نماینده رسمی محصولات نیسان در ایران توانست رتبه اول این رده‌بندی را در 3ماهه سوم سال 96 کسب کند.

نیسان جوک توربو

در این مورد امیرحسن امیری، عضو هیات مدیره و معاون فروش و خدمات پس از فروش شرکت جهان نوین آریا، نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش نیسان در ایران در مصاحبه‌ای گفت: شرکت جهان نوین آریا طبق گزارش شرکت ISQI توانست در بحث رضایتمندی مشتریان رتبه نخست را از آن خود کند و که این اتفاق با کسب 791 امتیاز حاصل شده است.

وی در ادامه افزود: این رتبه که از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) اعلام شده است در بین 17 شرکت خودروساز داخلی و شرکت‌های واردکننده خودروهای خارجی صورت گرفته و با توجه به فاکتورهای مختلف امتیازبندی شده است که اخذ 791 امتیاز از امتیازات ممکن سبب شده است که شرکت جهان نوین آریا موفق به کسب بهترین رضایتمندی از خدمات پس از فروش شده و از این حیث در بالاترین رتبه قرار بگیرد. همچنین جهان نوین آریا توانست در شاخص‌هایی مثل «زمان صرف شده، هزینه پرداختی و کیفیت خدمات و برخورد و پاسخگویی پرسنل خدمات پس از فروش» بالاترین امتیاز را از آن خود کند و از این حیث نیز جزو بهترین‌ها باشد.

نیسان میکرا

عضو هیات مدیره و معاون فروش و خدمات پس از فروش شرکت جهان نوین آریا در مورد جزئیات این رتبه‌بندی گفت: بالاترین امتیاز مشتریان در این رده‌بندی و گزارشی که صورت گرفته است به سرویس در محل تعلق دارد. همچنین کیفیت خدمات پس از فروش تهران، اصفهان و شیراز از جمله فاکتورهای موفقیت ما در این امر بوده است.

کیا استونیک یا جانشین خوش قیافه نیسان جوک؟

گفتنی است که شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، نماینده وزارت صنعت معدن و تجارت بوده و به طور تخصصی به بررسی شرکتهای خودروساز داخلی و شرکتهای وارکننده خودرو می‌پردازد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا