Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

بسترن B30 بهمن موتور موفق به کسب 4 ستاره کیفی در ایران شد

به گزارش چرخان، هر زمان که گزارشهای دوره‌ای شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) منتشر می‌شود بسیاری از شرکتها با رتبه‌ها و امتیازاتی که دریافت می‌کنند می‌توانند اقدام به تبلیغات و بازاریابی محصولاتشان نمایند که این اتفاق می‌تواند منجر به تلاش بیشتر برای کسب امتیازات لازم از این شرکت بازرسی شده و این دوئل خوب به نفع مشتریان تمام می‌شود. در جدیدترین بررسی ISQI خودروی بسترن B30 که توسط بهمن موتور وارد بازار می‌شود موفق به کسب 4 ستاره کیفی از این شرکت شد.

طبق اعلام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) این خودروی چینی که توسط گروه خودروسازی بهمن وارد بازار ایران شده نسبت به سایر خودروهای هم رده خود کمترین نمره منفی را اخذ کرده و توانسته با دریافت 4 ستاره کیفی، جزو محصولات با کیفیت بالا در ایران شناخته شود.

این خودرو که از خانواده خودروهای سدان و بها دنده اتوماتیک است دارای مشخصاتی همچون: پیشرانه 1.6 لیتری، قدرت 107 اسب بخار، گیربکس شش سرعته اتوماتیک آیسین، سانروف، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، سنسور و دوربین عقب، کروزکنترل، فرمان کمکی برقی، سنسور نور، مانیتور، کامپیوتر سفر و… است از دیگر ویژگی‌ها و آپشن‌های بسترن B30 است که مورد توجه مشتریان نیز قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

به سوپر گروه بسترن B30 ملحق شوید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.