Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

اوتلندر PHEV هایبرید، گل سرسبد محصولات پاک میتسوبیشی در بازار فروش

خودروهای میتسوبیشی که به ژاپنی‌های با کیفیت معروف هستند از دیرباز در کشور ما نیز به نمایندگی آرین موتور تابان حضور داشته‌اند. شاسی‌بلند باکیفیت و ایمن اوتلندر ۲۰۱۸ نسخه هایبریدی که جدیدترین اثر این کمپانی اصیل و دیرباز به حساب می‌اید، اخیرا کمپانی میتسوبیشی از فروش ۱۰۰ هزارمین دستگاه خودروی اوتلندر PHEV پلاگین هایبرید در بازار اروپا خبر داد.

کمپانی میتسوبیشی اظهار کرد:

در اروپا درباره آینده موتورهای دیزلی و محکم کردن جایگاه خودرو در جامعه، بحث‌ها و نظراتی مطرح است، دستیابی به این نقطه عطف بلندپروازی میتسوبیشی برای عرضه پیشنهادات جدید به کسانی که از تغییر و دگرگونی استقبال می کنند را اثبات می کند.

آمارهای فروش شرکت میتسوبیشی نشان می‌دهند که ۱۰ درصد از کل فروش محصولات میتسوبیشی در سرتاسر اروپا متعلق به خودروی اوتلندر PHEV پلاگین هایبرید است.

این خودرو در نوع خود در بازارهای کشور نروژ، بریتانیا و اسپانیا عنوان پرفروش‌ ترین خودرو را دریافت کرد. میتسوبیشی اوتلندر هایبرید از سال ۲۰۱۴ به بعد توانست عنوان پرفروش ترین برند پلاگین هایبرید را در استرالیا کسب کند. در سال ۲۰۱۷ حدودا ۳۵۰ دستگاه از این خودرو به فروش رسید.

عملکرد پیشرانه میتسوبیشی اوتلندر PHEV هایبرید

دو موتور برقی با توان ۶۰ کیلووات در هر محور که هر کدام جداگانه و تا حدودی همزمان می‌توانند به جای هر یک از دیفرانسیل‌های قفل‌دار، گشتاور ایجاد کنند.

مجموع باتری لیتیوم یون ۳۰۰ ولت با گنجایش ۱۲ کیلووات ساعت در کف خودرو و یک موتور بنزینی ۲ لیتری با توان تولید ۱۹۰ اسب بخار قدرت که به یک ژنراتور و یک گیربکس تک سرعته متصل شده است. که نیروی مورد نیاز موتورها را تامین می‌کند. تنها به یک نسبت دنده نیاز است زیرا موتور بنزینی در سرعت‌های بالا عملکرد مستقلی دارد. برد الکتریکی بطور نهایی حدود ۵۰ کیلومتر است که باتری‌های آن بوسیله موتور بنزینی، توسط بازیابی انرژی ترمزها یا با استفاده از روش اتصال به پریز برق به مدت ۵ ساعت شارژ می‌شود. البته استفاده از شارژر سریع به مدت ۲۵ دقیقه باتری‌ها ۸۰ درصد شارژ خواهند شد. یک راننده سوییسی به نام Flix Egolf با یک اوتلندر هایبرید توانست مسافت ۷۰۰ کیلومتر را بپیماید. (تنها با ۴۰ لیتر بنزین)

اگر شما یک خانواده پرجمعیت هستید و نسخه هفت سرنشین مد نظرتان است باید نسخه دیزلی میتسوبیشی اوتلندر را خریداری نمایید، چرا که نسخه‌های هایبریدی اتصال برقی فاقد ۳ ردیف صندلی هستند. نسخه فول این خودرو آبشن‌هایی چون هشدار نقطه کور و هشدار ترافیک پشت سر را دارد.

کمپانی میتسوبیشی اعلام کرده است که طی سال‌های آینده با همکاری شرکای خود (نیسان، سهام‌دار اصلی و رنو، شریک هم اتحاد خود) تمام مدل‌های اصلی خود را به نسخه الکتریکی برساند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.