مکمل بنزین
شرایط فروش

شرایط فروش نقد و اقساط خودروهای VELA V5 راین خودرو اعلام شد (ویژه بهمن 96)

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی راین در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط فروش دو خودروی پرفروش خود خبر داد. در این شرایط فروش خودروی VELA V5 در دو مدل گیربکس دستی و اتوماتیک عرضه شده است که موعد تحویل این خودروها نیز فوری بوده و با تخفیف ویژه به مشتریان عرضه می‌شود.

گروه خودروسازی راین در طرح فروش نقدی با موعد تحویل فوری، مدل دستی VELA V5 را با قیمت 43 میلیون تومان عرضه می‌کند و همچنین مدل اتوماتیک این خودرو با قیمتی معادل 47 میلیون تومان به مشتریان تحویل می‌شود. البته خودروسازی راین در این طرح فروش تخفیف ویژه‌ای را در نظر گرفته است که در قیمت کل خودرو لحاظ می‌شود.

تخفیف در نظر گرفته شده در این طرح 3 میلیون تومان است که قیمت مدل دستی VELA V5 را به 40 میلیون تومان و مدل اتوماتیک این خودرو را به 44 میلیون تومان کاهش می‌دهد.

VELA V5

گروه خودروسازی راین در دیگر طرح فروش خود که به صورت اعتباری صورت می‌گیرد، نیز شرایط خوبی برای مشتریان و متقاضیان این خودرو در نظر گرفته است که به شرح زیر است:

طرح فروش نقد و اقساط VELA V5 اتوماتیک

در این طرح فروش، قیمت خودرو پس از کسر تخفیف یک میلیون تومانی 46 میلیون تومان عنوان شده است که مشتری می‌بایست مبلغ 14 تا 20 میلیون تومان بسته به نقدینگی خود پرداخت کند. پس از پرداخت اولیه ، مشتری می‌تواند بنا بر نیاز خود از تسهیلات 26 تا 32 میلیون تومان برخوردار شده که سود این تسهیلات در شرایط مختلف از صفر تا 15 درصد تعیین شده است.

جریمه تاخیر در این طرح فروش 2.5 درصد ماهانه تعیین شده که عملا با شرایط تحویل فوری راین، کار به این قسمت نخواهد رسید که البته تعیین نرخ جریمه نشانه خوبی از عزم راین خودرو برای تحویل به موقع خودرو است.

VELA V5

طرح فروش نقد و اقساط VELA V5 دستی

در این طرح فروش، قیمت خودرو پس از کسر تخفیف یک میلیون تومانی 42 میلیون تومان عنوان شده است که مشتری می‌بایست مبلغ 12 تا 18 میلیون تومان بسته به نقدینگی خود پرداخت کند. پس از پرداخت اولیه، مشتری می‌تواند بنا بر نیاز خود از تسهیلات 24 تا 30 میلیون تومان برخوردار شده که سود این تسهیلات در شرایط مختلف از صفر تا 15 درصد تعیین شده است.

مشتری می‌بایست تسهیلات اخذ شده را در اقساط 12 تا 36 ماهه پرداخت نماید. کمترین مبلغ قسط در این طرح فروش اقساطی سه میلیون و 450 هزار تومان بوده و بالاترین مبلغ اقساط نیز هفت میلیون و 800 هزار تومان تعیین شده است که طی چک‌های چندماهه از مشتری اخذ می‌گردد.

فروش اقساطی vela 5

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام.خودروی وی 5 از شرکت بسترن هستش چون آرم خودرو ی بسترن رو داره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا