مکمل بنزین
خبرداخلیشرایط فروش

شرایط پیش فروش وانت کاپرا2 توسط گروه بهمن اعلام شد ( بهمن 96 )

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی بهمن در اطلاعیه‌ای، شرایط جدید پیش‌فروش یکی از محصولات پرفروش خود را اعلام کرد که طبق این اطلاعیه، مشتریان می‌توانند با پرداخت 18 میلیون تومان ثبت‌نام‌شان را انجام داده و در چند مرحله وجه موردنیاز برای وانت کاپرا2 را به این گروه خودروسازی پرداخت نمایند.

در این اطلاعیه صادر شده توسط گروه خودرسازی بهمن، مشتری می‌تواند به دو طریق از این طرح استفاده کند که در حالت اول با پرداخت 30 میلیون تومان ثبت‌نام قطعی می‌شود و الباقی وجه در هنگام صدور دعوتنامه مشخص می‌گردد.

در نوع دوم پرداخت نیز مشتری ابتدا با پرداخت 18 میلیون تومان، ثبت‌نام خود را انجام می‌دهد و سپس در نیمه دوم اسفند ماه، 12 میلیون تومان دیگر به این شرکت پرداخت می‌کند. سود مشارکت در این طرح فروش 16 درصد بوده و مشتریانی که به هر دلیل از خرید خود منصرف شوند، می‌توانند از سود 12 درصدی این شرکت برخوردار گردند.

وانت کاپرا2

موعد تحویل وانت کاپرا2 نیز فروردین یا اردیبهشت 97 تعیین شده است. البته بدیهی است با انتخاب موعد تحویل اردیبهشت ماه، سود تعلق‌یافته به وجه پرداختی اولیه بیشتر خواهد شد و در زمان تحویل، وجه کمتری برای دریافت خودرو خواهد پرداخت.

متقاضیان خرید این خودرو می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق تلفن و آدرس نمایندکی مرکزی این گروه خودروسازی اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: با چقدر نقدینگی می‌توان محصولات خودروسازی بهمن را خریداری کرد؟ (بهمن ۹۶)

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا